اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۸۲۲۴
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۸
دکتر عبدالرحیم هوشمند تشریح کرد:
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: به مناسبت فرا رسیدن 16 آذر، روز دانشجو معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز برنامه های متعددی را در دست اجرا دارد. 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه شهید چمران اهواز، دکتر عبدالرحیم هوشمند در این باره اظهار کرد: واحدهای مختف این معاونت شامل کانون های فرهنگی و هنری، نشریات، تشکل های دانشجویی، انجمن های علمی دانشجویی و امور فرهنگی خوابگاه ها اقدام به برگزاری برنامه های متنوعی در سطح دانشگاه و خوابگاه های خواهران و برادران نموده اند. 
وی افزود: تشکل های دانشجویی هر یک به تفکیک برنامه هایی را به مناسبت 16 آذر در دست اجرا دارند، که از آن جمله انجمن اسلامی دانشجویان روز 15 آذرماه مناظره روز دانشجو را با حضور سخنرانان دکتر علی خضریان و دکتر علی صالح آبادی در تالار دانشکده اقتصاد این دانشگاه برگزار می کند. 
هوشمند ادامه داد: انجمن اسلامی دانشجویی نیز روز شانزدهم آذر مراسم بزرگداشت روز دانشجو را در تالار دانشکده علوم این دانشگاه برگزار خواهد کرد و در این برنامه آذر منصوری (عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت) و جهانبخش خانجانی (عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی) که هر دو از اساتید دانشگاه تهران نیز می باشند به سخنرانی می پردازند. همچنین این تشکل، تریبون آزاد دانشجویی را روز هفدهم آذر در محوطه دانشکده اقتصاد برگزار خواهد کرد.
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید چمران خاطرنشان کرد: بسیج دانشجویی برنامه مناظره دانشجویی با موضوع «انتخابات آزاد، شعار یا واقعیت» را روز 17 آذر در تالار دانشکده مهندسی دانشگاه شهید چمران برگزار خواهد کرد. 
وی افزود: کانون فرهنگی و هنری «شهدا و عاشورا» روز دوشنبه شانزدهم آذر مراسم تجلیل از خانواده های شهدای دانشجو را در تالار دانشکده کشاورزی این دانشگاه برگزار می کند و واحد نشریات دانشجویی نیز انتشار چندین ویژه نامه نشریه دانشجویی با موضوعیت روز دانشجو و نیز معرفی و اعزام نماینده مدیران مسئول نشریات دانشجویی در کمیته ناظر به وزارتخانه جهت دیدار با رییس جمهور را در برنامه های خود دارد. 
عبدالرحیم هوشمند عنوان کرد: در میان انجمن های علمی دانشجویی این معاونت، انجمن «هنر» دانشکده شوشتر روز دوشنبه 16 آذرماه آیین بزرگداشت روز دانشجو را در آمفی تئاتر این دانشکده برگزار خواهد کرد و در این مراسم دکتر سوداگر رییس دانشکده به سخنرانی در خصوص روز دانشجو می پردازد. همچنین برقراری مکالمه تلفنی با دکتر مشتاق (نویسنده بزرگترین کتاب تاریخ هنر)، اجرای مسابقه سرگرمی، تئاتر طنز و پخش کلیپ  از دیگر بخش های این برنامه خواهد بود. 
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه در خصوص برنامه های امور فرهنگی خوابگاه ها به مناسبت روز دانشجو اظهار کرد: برگزاری مراسم گرامیداشت روز دانشجو در مجتمع خوابگاهی شهید علم الهدی (ویژه برادران) شامل اجرای تئاتر، مسابقه سرگرمی، شعرخوانی طنز با محوریت زندگی دانشجویی در خوابگاه و اهدای جوایز مسابقات قبلی و نیز برگزاری مسابقه آشپزی غذاهای سنتی در خوابگاه حضرت معصومه (ویژه خواهران)، برنامه های این واحد به مناسبت روز دانشجو می باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار