شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۸۳۱۷
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۴
استاندار خوزستان:

به گزارش خبرنگار شوشان استاندار خوزستان در حاشیه نشست ظهر امروز با اصحاب رسانه که در سالن شهید هاشمی استانداری خوزستان برگزار شد با اشاره به اتهامات وارد شده به وی از سوی یکی از سایت های محلی استان اظهار کرد: دیدار من با دو شخصی که برای سخنرانی وارد استان شدند، نه استقبال بلکه حل بحرانی بود که ممکن بود مشکل ساز شود.

وی افزود: امنیت هر شخصی که وارد استان می شود با شخص بنده است و در این زمینه با هیچ کس تعارف ندارم و همگان نیز موظف به پیروی از قوانین هستند.

مقتدایی با انتقاد از کسانی که سعی دارند به هر نحوی مجری قانون باشند اظهار کرد: هیچ کس جز مجریان قانون حق اجرا و اصلاح قانون را ندارد.

وی ادامه داد: اگر شخصی از مراجع قانونی مجوز سخنرانی داشته باشد، کسی نمی تواند حق ابراز عقیده و برگزاری جلسه را از وی بگیرد؛ ضمن این که حفظ امنیت وی بر عهده ی مسئولان استانی است و شخص بنده است و اگر این امر غیر قانونی باشد، باید به دستگاه زیربط ابلاغ شود تا مانع برگزاری جلسه شود.

استاندار خوزستان صبوری و حق ابراز عقیده را از مشخصات و ارکان اصلی نظام جمهوری خواند و اذعان داشت: هر کس بیشتر دلش برای نظام می سوزد باید بیشتر صبوری کند. شان و منزلت جمهوری اسلامی شنیدن صدای مخالفان است. هنر جمهوری اسلامی این است که همه را پای میز مذاکره نشانده و با مخالفان مذاکره کرده است.

او افراد و نهادهای استانی را به حفظ حرمت ها و رعایت انصاف دعوت کرد و افزود: شکستن حرمت ها خلاف شئونات جمهوری اسلامی و خون هایی است که ابتدای انقلاب ریختیم لذا سعی کنیم حرمت نگه داریم و انصاف به خرج دهیم. 

مقتدایی با تکذیب هر گونه استقبال از شخص خاص اظهار کرد: اصل قضیه وجود خارجی ندارد؛ استقبالی صورت نگرفته و حضور من تنها برای حفظ امنیت خانجانی و همراه وی بوده است.

وی افزود: من وظیفه ی قانونی ام را انجام داده ام؛ همان گونه که در پتک جلالی و یا زمان باز نشدن چرخ های هواپیما انجام دادم.

استاندار خوزستان هنر خودش را حضور در بحران ها عنوان کرد و گفت: هر جا بحران هست، در آن جا حضور داشته و خواهم داشت .

وی در خصوص انتساب اتفاق دیگری به وی از رسانه ی مذکور بیان داشت: در این مورد شخصی از بنده خواست با تغییر ساعت پرواز، به مشکل تداخل ساعت نماز و پرواز رسیدگی کنم که پاسخ بنده، با واکنش شدید شخص مقابل روبرو شد.

مقتدایی اضافه کرد: ساعات پرواز از مرکز اعلام می شود و در هماهنگی با پروازهای بین المللی است و با توجه به این که ساعت نماز متغیر است، امکان رفع این مشکل از سوی استانداری وجود ندارد.

او از رسانه مذکور خواست یا اشتباهات استاندار را ثابت کند یا عذرخواهی کند و تاکید کرد: مدیر مسئول سایت ...  باید برای این تهمت ها عذرخواهی کند و اگر این دروغ ها اصلاح نشود، از آن ها نمی گذرم.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
انتشار یافته: ۶
comment
comment
علی رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۳
comment
2
1
comment مگر شهدای مدافع حرم به خاطر امنیت این مرز ها شهید نشدند آقای استاندار!!!
تا به حال چند بار به استقبال حافظان امنیت امده اید؟؟
comment
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۳
comment
1
0
comment درور بر سایت وزین شوشان
استاندار باید پاسخ دهد چرا به استقبال فتنه گران رفته است
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۴
comment
0
1
comment وقتی. استانداری مقتدر بر سرکار آید وبه فکر مردم استان باشد وفرهنگ راستی ودرستی رادر دستگاه ها وزیر مجموعه ها گسترش دهد مثلما منافع عدهای سودجو‌ و...بخطر میافتد خوب مردم هم میدانند اکثر رسانه ها رسالت خبرنگاری را درست انجام میدهند ولی عده قلیلی هم دست نشانده نگونه. افراد خواهند بود وبوقتش دستشان رو میشود بنا براین همواره میگوییم درود به شرفت مقتدایی.خدا حفظت کند وموفق وسرافراز باشی.
comment
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۴
comment
0
0
comment درود بر مقتدایی
comment
Aslan
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۵
comment
0
0
comment درود بر استاندار با لياقت و روشنفكر و دلسوز.قدر اين مرد رو بدونيد
comment
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۵
comment
0
0
comment مقتدایی مرد عمل وهمیشه ثابت کرده من دست ایشان رو بعنوان یک خوزستانی دلسوز میبوسم
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار