شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۲۳۲
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۱ - ۱۴:۲۱

با اختصاص یک هزار و 750 میلیارد ریال اعتبار از سوی وزارت نفت، 30 پروژه رفاه عمومی در سال جاری در استان خوزستان به بهره برداری می رسد.

مدیر مهندسی راه و ساختمان شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در گفت و گو با خبرنگار شانا در این باره توضیح داد: احداث جاده دوبانده حدفاصل سه راهی سرانجام تا شهرستان امیدیه با اعتبار 130 میلیارد ریال، احداث باند دوم و بهسازی باند موجود جاده ماهشهر به امیدیه با اعتبار 83 میلیارد ریال و بهسازی جاده ورودی شهر اهواز از سمت ماهشهر، حدفاصل سه راهی صنایع فولاد تا میدان سپیدار با اعتبار افزون بر 15 میلیارد ریال از این پروژه هاست.

مهندس سید عبدالله موسوی به احداث یک باب سالن ورزشی و یک زمین چمن فوتبال در منطقه شهری آغاجاری با اعتبار نزدیک به 19 میلیارد ریال، احداث یک سالن ورزشی و زمین چمن فوتبال در کوی پلیس اهواز با اعتبار 19 میلیارد ریال و ساماندهی میدان سپیدار اهواز ( میدان نفت و فضای سبز تا انبار هلالی) با اعتبار بیش از 52 میلیارد ریال اشاره کرد.

وی جاده چهار بانده ورودی شهر هفتکل از سمت اهواز و بهسازی و اسفالت جاده اصلی چاه های شادگان در مسیر روستاهای عسیف، فرهه، غدیر و سبع با اعتباری به ترتیب 55 و 6 میلیارد ریال را از دیگر پروژه ها برشمرد که پیش ببینی می شود در روزهای آتی به بهره برداری برسد.

موسوی درباره پروژه های رفاه عمومی که سال قبل در دو استان خوزستان و کهگیلویه و بویر احمد به بهره برداری رسید، گفت: در سال 1390 در مجموع 12 پروژه رفاه عمومی با هزینه حدود 150 میلیارد ریال در این دو استان احداث شد که از جمله آنها احداث جاده اسفالته دسترسی به مجموعه تفکیک گر شادگان در مسیر روستای سودان، تعویض و بهسازی جاده اصلی چاه های منطقه مسجدسلیمان و تعمیر جاده های خارج از ناحیه گچساران (از چهار راه بی بی حکیمه تا شعاع 150 کیلومتری) است.

مدیر مهندسی راه و ساختمان شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب تکمیل دو باب دبیرستان پسرانه و دخترانه در گچساران، احداث یک باب مسجد در کوی آغاجاری اهواز و احداث پل رابط بین بهزاد شهر و فاز 4 کوی ملت در کلان شهر اهواز را از دیگر پروژه های انجام شده در سال گذشته برشمرد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار