اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۲۶۶۷
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۴
۷ روستای شوشتر به‌ویژه منطقه شعیبیه را کاملاً آب‌گرفته و باید با قایق به مردم سیل‌زده خدمت‌رسانی کرد، همچنین خسارات جدی به منازل و زمین‌های کشاورزی آنان واردشده است
مسئول ستاد حرکت‌های جهادی بسیج دانشجویی خوزستان گفت: ۷ روستای شوشتر به‌ویژه منطقه شعیبیه را کاملاً آب‌گرفته و باید با قایق به مردم سیل‌زده خدمت‌رسانی کرد، همچنین خسارات جدی به منازل و زمین‌های کشاورزی آنان واردشده است.

معین سلیمانی نژاد اظهار داشت: نیروهای جهادی قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) بسیج دانشجویی شوشتر در منطقه سیل‌زده شعیبیه این شهرستان از ابتدای وقوع بحران مستقر شدند.

وی افزود: بررسی‌های میدانی نشان داد که نیازی به اعزام نیروهای جهادی از شهرستان‌های دیگر نیست چراکه نیروهای مردمی بسیج و اهالی منطقه نیز در حال خدمت‌رسانی بودند، بر این اساس نیازسنجی کردیم که عمده نیازها مواد غذایی و آب‌معدنی بود.

مسئول ستاد حرکت‌های جهادی بسیج دانشجویی خوزستان عنوان کرد: تا روز گذشته 7روستای شوشتر را به‌طور کامل و به عمق 2متر زیر سیلاب رفته بودند، نیروهای هلال‌احمر، بخشداری و فرمانداری در مرکز شهر حضور داشتند و گاهی بازدید می‌کردند، تنها نیروهای بسیج مردمی باسیل زدگان همراه بودند.

وی گفت: در دانشگاه‌های اهواز، دشت آزادگان، شوشتر، شوش و برخی دیگر از شهرستان‌ها ایستگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی درزمینهٔ مواد غذایی راه‌اندازی شد که پس از جمع‌آوری به‌صورت متمرکز به منطقه اعزام می‌شود.

سلیمانی نژاد تصریح کرد: 7روستای شوشتر به‌ویژه منطقه شعیبیه را کاملاً آب‌گرفته و باید با قایق به مردم سیل‌زده خدمت‌رسانی کرد همچنین خسارات جدی به منازل و زمین‌های کشاورزی آنان واردشده است.

وی خاطرنشان کرد: مشکل کمبود آب و اقلام غذایی در این مناطق سیل‌زده جدی است، نیرو به‌اندازه کافی وجود دارد در صورت که نیاز باشد گروه‌های جهادی دیگر شهرستان‌ها عازم منطقه می‌شوند.

مسئول ستاد حرکت‌های جهادی بسیج دانشجویی خوزستان در پایان در هم استانی‌ها خواست تا کمک‌های خود را برای کمک به مردم سیل‌زده منطقه شعیبیه شوشتر به دفاتر بسیج دانشجویی شهرستان‌های خود تحویل بدهند.

مطالب مرتبط
برچسب ها: شعیبیه ، شوشتر ، سیل ، سیلاب
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار