اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۳۸۶۴
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۴
جمعي از رزمندگان و ايثارگران دوران دفاع مقدس همچنين هنرمندان دزفول اختصاص قطعه اي در قبرستان اين شهر را به عنوان تنها مطالبه خود از مسوولان شهري خواستار شدند.

دبير انجمن نويسندگان شهرستان دزفول روز يكشنبه در گفت و گو با ايرنا با انتقاد از به فراموش سپردن پيشكسوتان عرصه دفاع مقدس گفت:رزمندگان ، ايثارگران ، جانبازان و آزادگان همپاي شهداي والامقام در هشت سال جنگ مردانه در مقابل دشمن ايستادند  و تبلور بخشي از تاريخ انقلاب اسلامي و دفاع مقدس مي باشند.

غلامرضا كاج با گله مندي از اينكه از اين رزمندگان تقدير شايسته اي صورت نمي گيرد افزود:از مسوولان شهرستان دزفول انتظار مي رود به تنها مطالبه اين رزمندگان كه اختصاص قطعه اي در قبرستان اين شهر مي باشد توجه كنند.

وي اختصاص قطعه اي به عنوان رزمندگان دفاع مقدس در قبرستان دزفول را اقدامي در راستاي پاسداشت اين مردان بي ادعا دانست و گفت:براي احترام به جايگاه نخبگان و هنرمندان اين شهرستان و زنده نگهداشتن ياد و خاطره اين بزرگان انتظار مي رود قطعه اي نيز به هنرمندان و نخبگان دزفول اختصاص يابد.

كاج همچنين افزود: اين مطالبه رزمندگان و هنرمندان دزفول طي نامه اي كه به امضاي جمعي از پيشكسوتان عرصه دفاع مقدس و نيز هنرمندان و نخبگان دزفول رسيده به امام جمعه ، فرماندار ، شهردار و شوراي اسلامي شهر دزفول اطلاع داده شد.

شهردار دزفول نيز در خصوص مطالبه رزمندگان و پيشكسوتان عرصه دفاع مقدس به ايرنا گفت:در قبرستان جديد دزفول در ابتداي جاده سردشت قطعه هنرمندان ، رزمندگان و ايثارگران ، خانواده معظم شهدا طراحي شده است.

محمدرضا كرمي نژاد افزود:قبرستان جديد دزفول در مساحت 44 هكتار طراحي شده و در مرحله آماده سازي است كه پيش بيني مي شود با احداث سردخانه و غسالخانه با مشاركت تعدادي از خيرين دزفول از بهمن ماه امسال قابل بهره برداري باشد. 

وي تاكيد كرد:قبرستان جديد دزفول بر اساس اطلاعات روز طراحي شده و در دست آماده سازي است. به همت انجمن نويسندگان دزفول تاكنون بيش از 180 نويسنده و صاحب اثر دزفولي شناسايي شده است.

برخي از اين نويسندگان بين يك تا 60 اثر ادبي به چاپ رسانده اند. مردم دزفول علاوه بر تقديم 2 هزار و 600 شهيد ، چهار هزار جانباز، 452 آزاده و 147 مفقود و جاويدالاثر را تقديم انقلاب كرده اند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار