شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۴۶۸۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۶
شوشان: معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان در سالن جلسات فرمانداری هندیجان گفت: تغییرات مسئولین در کشور فرصتی را به دیگران می‌دهد تا به مردم خود خدمت کنند و این تغییرات موقعیت لازم را به مدیران دستگاه‌های اجرایی می‌دهد تا بتوانند شایستگی‌های را نشان دهند.

به گزارش شوشان ،  فرج‌الله خبیر در جلسه شورای اداری هندیجان اظهار داشت: فرماندار به‌عنوان عالی‌ترین مقام اجرایی دولت در شهرستان دارای وظایف و مسئولیت‌هایی است که شرح آن در قانون مشخص گردیده است و فرمانداران باید بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی نظارت کنند تا خروجی کار آن‌ها به نفع مردم و نظام باشد.

وی افزود: حوزه فعالیت فرمانداران گسترده است و انتظاری که دولت و مجموعه استانداری از فرمانداران دارد اقتدار در انجام وظایف خود است. به گزارش شوشان ، خبیر ادامه داد: وظیفه فرماندار با هماهنگی بین سازمان‌ها، ادارات و نهادهایی که در سطح شهرستان فعال می‌باشند تدبیر در حل امور شهرستان است.

 خبیر بیان کرد: انتصابات و جابجایی‌های اخیر در سطح استان بر اساس ارزیابی عملکرد مدیران در طی دولت فعلی انجام‌شده و کاملاً عادی و معمولی است. جابجایی مدیران به علت ارزیابی‌های صورت گرفته یا پایان دوره خدمت آن‌ها صورت می‌پذیرد و بر این اساس ممکن است مدیری جابجا شود و یا از خدمات افراد دیگری در جای آن‌ها استفاده شود.

 معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان بیان کرد: بعد از تغییرات انجام‌شده در سال 92 در سطح استان دیگر تغییراتی انجام نشد و طبیعی است که در این دوره و پس از انتخابات این تغییرات را در سطح شهرستان‌ها انجام دهیم.

وی ادامه داد: نیروهایی که در مناطق مختلف خدمت می‌کنند ممکن است به دلیل مشکلات شخصی و یا ارزیاب‌های استان تغییر یا جابجا شوند تا بتوان از خدمات آنان به نحو مطلوب به نفع استان بهره گرفت.

وی در خصوص ادامه روند انتصابات و جابجایی‌ها در سطح استان گفت: این رویه به رایزنی‌های ما در سطح استانداری بستگی دارد و شامل همه مدیران نمی‌شود.

وی در خصوص ارتباط این جابجایی‌ها با انتخابات و سیل اخیر در برخی شهرستان‌های استان گفت: این موارد را قویاً رد می‌کنم زیرا عملکرد بیش از 2 سال مدیران ارزیابی‌شده و تنها با یک اتفاق مانند سیل یا انتخابات مدیری تغییر نمی‌کند. 

آئین تکریم و معارفه فرماندار هندیجان یکشنبه در محل فرمانداری شهرستان هندیجان برگزار که در این آئین سید مهران رفیعی» به‌عنوان فرماندار جدید هندیجان معرفی و از زحمات دوساله احمد جعفری نسب تقدیر به عمل آمد.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۱
comment
comment
محمد امین روستایی
|
United States
|
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
comment
0
1
comment متاسفانه آقایان [...] و [...] با ایزوله کردن مقتدایی به تمامی خواسته های خود رسیدند طیف آبادانی ها موفق شدند خانم [...]را معاون مدیر کل [...]، خان [...]را معاون [...]، خانم [...]را معاون [...]، خانم [...]را رئیس [...] نمایند و خانم [...]رئیس مادام العمر [...] هم که سر جای خود باقی است و همه این چند نفر کارشناسان امور اداری بوده اند و این نفوذ آقای [...] در این انتصابات را نشان می دهد [...] که هشت سال در زیر زمین استانداری کاری به اور ارجاع نمی شد و تنها در آنجا تنفس می کرد اکنون با سرنوشت بسیاری از پرسنل بازی می کند و این نشان دهنده ضعف استاندار ورژن 2 می باشد که دیوارهای بلندی که [...] به دور او کشیده وی را [...] نموده که در حال خدمت به استان است برادر مقتدایی سری به راهروهای استانداری بزنید و [...] پرسنل را از خود را در چشمان آنان ببینید تاریخ و مردم خوزستان در مورد شما قضاوت سختی خواهد کرد.( سایت محترم لطفاً سانسور نکنید
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار