شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۵۶
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۰:۴۵

پس از ماه ها کش و قوس بسیار و حاشیه های فراوان که ابدا در شان و موقعیت استان حساس و با اهمیتی مانند خوزستان و مردمان کم توقع اما هوشمند آن نبود و بعد از آنکه بسیاری از پروژه های عمرانی و ساخت و سازها و امور اجرایی و آبادانی بدلیل نبود معاونت عمرانی و عدم برگزاری جلسات و شورای های زیر نظر این معاونت به حالت کما درآمده بود و فرصت های طلائی برای بکار گیری بودجه های لازم جهت عمران و آبادانی استان خوزستان در زمان مناسب آن، یکی پس از دیگری محو گردیدند، سرانجام طی حکمی از سوی استاندار خوزستان مهندس محسن پویا مدیرعامل پیشین شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان به سمت معاونت امور عمرانی استانداری خوزستان منصوب شد.

پیش از این مدت 8 ماه بود پس از جابجایی مهندس خادمی و انتقال او به تهران استانداری خوزستان فاقد معاونت عمرانی بود. شوشان بر این باور اند که مهندس پویا راه دشوار و سختی را پیش رو دارد و می بایست بدون فوت وقت با بهره گیری از تجارب ارزشمندی که در این سال ها در شرکت آب و فاضلاب خوزستان بدست آورده بتواند از عهده این مسئولیت خطیر سربلند بدر آید. بعد از انتصاب دکتر طباطبایی معاونت سابق عمرانی استانداری که فردی آکادمیک و تئوری پرداز بود انتصابات بعدی در این حوزه نشان از استفاده از توان اجرایی و تجارب عمرانی دارد. چرا که مهندس خادمی و مهندس پویا علیرغم دارا بودن تحصیلات دانشگاهی از مدیران موفق اجرایی استان به حساب می آیند.

به نظر می رسد معاونت جدید عمرانی استانداری می بایست ضمن استفاده از تجارب ذی قیمت معاونین گذشته و تاکید بر ادامه مسیر آنان، هدایت و نظارت بر ارگان های اجرایی، نظارت بر اجرای طرح های عمرانی و فنی، برگزاری دوره های آموزشی به منظور بالا بردن سطح دانش و مهارت و آشنایی بیشتر دستگاه های اجرایی، نظارت و بررسی اعتبارات شهرداری ها و هدایت و راهنمایی های لازم در اتخاذ روش های صحیح و رعایت اولویت ها در چارچوب طرح ها و برنامه ها را در دستور کار خود قرار دهد. از قرار اطلاع، آیین تودیع و معارفه معاون عمرانی استانداری خوزستان در اواخر همین هفته با حضور مسئولین وزارت کشور برگزار خواهد شد.

همچنین جا دارد در روزهای نخست کاری سال جدید، تکلیف معاونت سیاسی- اجتماعی استانداری خوزستان نیز مشخص شود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار