شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۶۲۶۲
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۳
مصائب پرویز در فینال بدون امید؛
استقلال اگر به هر دلیلی در دیدار فینال جام حذفی امید ابراهیمی هافبک تاثیرگذارش را در اختیار نداشته باشد به مشکل بر می خورد و کادر فنی این تیم برای چیدن ترکیب اصلی استقلال گرفتار یک پارادوکس خواهد شد.
زمزمه‌های غیبت هافبک تاثیرگذار استقلال در فینال جام‌حذفی به گوش می‌رسد. امید ابراهیمی در دو، سه روز اخیر سر تمرینات تیم پرویز مظلومی حاضر نشد تا شک و شبهات درمورد غیبت تاثیرگذار او بیشتر شود. هر چند که گفته شد این بازیکن روز گذشته دوباره در محل تمرین آبی ها آفتابی شد با این حال به دلیل مصدومیت و آماده نبودن شاید در تقابل با ذوب آهن غایب باشد.

آبی‌ها اگر در بازی نهم خرداد ماه خرمشهر امید ابراهیمی را به عنوان گلزن‌ترین هافبک فصل در اختیار نداشته باشند، کادر فنی این تیم برای چیدن ترکیب اصلی استقلال گرفتار یک پارادوکس خواهد شد.

 اگر اصلی‌ترین بازیکن میانه میدان آبی‌ها غایب باشد، تکلیف محکم کردن میانه میدان چه خواهد شد؟ بعد از مصدومیت شدید روزبه چشمی، ابراهیمی نه تنها کاملا در ترکیب استقلال بدون جانشین شد که همواره پیدا کردن نفر دوم کنار او یک مساله برای کادر فنی آبی‌ها بود.

 حال اگر خود امید نباشد که دیگر مشکلات دوچندان خواهد بود.

زوج موفق چشمی – خرسندنیا

شاید جالب باشد اگر توجه کنید که امید ابراهیمی فقط در دو بازی فصل به دلیل محرومیت غایب بود، با این حال استقلال هر دو بازی مذکور را با بهره گرفتن از زوج دفاعی چشمی و خرسندنیا در میانه میدان برد.

امید ابراهیمی اولین بار بعد از سه اخطاره شدن در داربی پایتخت، بالاجبار دیدار استقلال برابر فولاد را از دست داد.

نتیجه نهایی مسابقه‌ای که در استادیوم غدیر اهواز برگزار شد، خبر از پیروزی 2 بر صفر استقلال می‌داد. آن روز جابر انصاری (56) و پروپیچ (88) گل‌های تیمی را زدند که برای اولین بار بدون «امید» بازی کرد.

ابراهیمی دومین بار در ایستگاه 22 نیم‌فصل دوم بعد از اینکه 5 اخطاره شد غایب بود. 

جالب اینکه استقلال بدون امید موفق شد راه‌آهن را هم یک بر صفر شکست دهد و قابل تامل اینکه تک‌گل آبی‌ها را جایگزین ابراهیمی- محمدرضا خرسندنیا- به ثمر رساند. 

البته آن روز همان‌طور که پیش‌تر عنوان شد یک روزبه چشمی آماده 90 دقیقه تمام برای آبی‌ها در میانه میدان جنگید.

حال باید دید- در صورت ادامه یافتن غیبت ابراهیمی- و نرسیدن او به دیدار فینال جام‌حذفی (به هر دلیل) پرویز مظلومی به زوج فرشید اسماعیلی و محمدرضا خرسندنیا اعتماد خواهد کرد و یا اینکه یک بازیکن از پست غیرتخصصی به میانه میدان اضافه خواهد شد.

شاید هم عادل شیحی به ترکیب اصلی اضافه شود و تیم پرویز مظلومی با یک هافبک دفاعی وارد میدان شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار