شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۶۳۲۶
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۷
آذر منصوری عضو شورای مرکزی حزب اتحادملت در واکنش به اظهارات باهنر گفت: باهنر، مرد کارکشته اصولگرایان که جزو بانیان خطای استراتژیک تسلیم بسیاری از اصولگرایان اصیل به تندروهای این جریان و پایداری چی ها در انتخابات اخیر مجلس است، برای جبران خطای خود به بازی تبلیغاتی سطح پایینی روی آورده تا روحیه جریان خود را احیا کند. او اولا خواسته تا ملاک همیشگی رای در تهران و کلانشهرها را به عنوان شاخص ارزیابی سیاسی نتایج انتخابات مجلس تغییر دهد و به انتخابات هیات رئیسه و رئیس مجلس محدود کند.

 ثانیا، فراموش کرده که با فرض تحقق مصاف عارف و لاریجانی، این رقابتی درونی بین دو کاندیدای مورد حمایت ائتلاف امید است و حتما یادشان نرفته که آقای باهنر و دوستان تازه یافته شان در جبهه پایداری چه معامله ای با رفیق قدیمی خود، علی لاریجانی و نزدیکان او در جریان انتخابات مجلس کردند.

حالا چطور شده که هواخواه او شدند و پیروزی او را پیروزی خودشان ارزیابی می کنند؟ مگر نمی دانند که نزدیک ترین یاران لاریجانی به نشانه قدردانی اصلاح طلبان از مواضع ملی آنها در لیست امید قرار گرفتند با اینکه می دانستیم رای آنها به علی لاریجانی است. تفاوت نیروهایی که نگاه ملی دارند با امثال آقای باهنر که در نگاه تنگ جناحی باقی مانده اند در همین مقاطع معلوم می شود. هرچند گاهی در بازی های جناحی نیز خطاهای استراتژیک می کنند، مانند آنچه ایشان و دوستانشان بر سر جریان اصولگرایی در آورده اند و آن را دربست در اختیار تازه واردان تندرو قرار دادند. کانال خبری ایران تایمز این خبر را منتشر کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار