اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۶۷۵۵
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰
مصاحبه اختصاصی خبرنگار شوشان با منصور عفری
آری سوژه قصه ی ورزشی ما منصور عفری 23 ساله است که رکورد دار مسابقات انتخابی قهرمانی کشور در دوی 400 متر بدون مانع را یدک می کشد ...
شوشان: این بار نوبت به رکورد دار دو 400 متر بدون مانع رسید که خود را برای مسابقات جایزه بزرگ انتخابی تیم ملی جهت حضور در رقابت های المپیک در تهران آماده کرده است و امروز پای درمیدانی میگذارد که دوباره برای استان خوزستان افتخار آفرینی کند.

آری سوژه قصه ی ورزشی ما منصور عفری  23 ساله است که رکورد دار مسابقات انتخابی قهرمانی کشور در دوی 400 متر بدون مانع را یدک می کشد درصورتی که هیچ مسئولی حمایتش نمی کند.

منصور عفری می گوید: متولد 25 آذرماه 1372در اهواز به دنیا آمدم و از سن16 سالگی رشته ورزشی دو ومیدانی را به صورت حرفه ای شروع کرده ام. وی می افزاید: در این 8 سال فعالیتم مقام های زیادی در رده های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کرده ام. و مقام های سومی و دومی رقابت های بین المللی که به میزبانی تهران برگزار شد را از آن خود کرده ام.

دارنده رکورد 400متر بدون مانع استان خوزستان ادامه میدهد: در تیم های نیروی زمینی، مقاومت خوزستان، فولاد خوزستان و طنین تهران دویده ام و امروز هم برای استان خوزستان پای درمیدان انتخابی تیم ملی برای المپیک گذاشته ام.

عفری می گوید: در رقابت های انتخابی جایزه بزرگ ایران از بین شرکت کنندگان 24 نفر انتخاب می شود و من برای کسب عنوان نخست پای به میدان مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران می گذارم.

وی عنوان می کند: استعداد، پشت کار قوی و در کنار این ها برنامه ریزی های که داشتم توانسته ام به این جایگاه برسم.

قهرمان دوومیدانی استان خوزستان در ادامه عمده ترین مشکلات رشته دو ومیدانی در استان را، عدم حمایت مالی ورزشکاران و امکانات ضعیف ورزشی عنوان می کند و می گوید: برای حضور در رقابت های جایزه بزرگ تهران که امروز هشتم خردادماه انجام میشود، از سوی فدراسیون دوومیدانی به این مسابقات به عنوان نفر برتر از استان خوزستان که در پیکارهای قهرمانی کشور 17اردیبهشت ماه امسال در تهران برگزار شد، دعوت شده ام تاکنون نزدیک به 3 میلیون تومان از جیب شخصی هزینه کرده ام و هیچ مسئولی تاکنون از من حمایت نکرده است.

عفری در پاسخ به این سوال که در رقابت های قهرمانی کشور چه رکوردی زده است می گوید: در مسابقات قهرمانی کشور پس از سجاد هاشمی و میلاد رمضان پور از تبریز با رکورد زمانی 45 ثانیه و 48 صدم  به مقام سوم کشوری دست پیدا کنم. البته می توانستم بهتر از این مقام کسب کنم اما به دلیل آسیب دیدگی به این مقام دست پیدا کرده ام.

از آنجایی که رشته دو و میدانی به عنوان مادر رشته های ورزشی محسوب می شود انتظار می رود، مسئولان ورزشی استان خوزستان توجه بیشتری به قهرمانان در این رشته مادر داشته باشند.
امیداست که از این پس قهرمانمان مورد لطف و حمایت مسئولان مربوطه در استان قرار بگیرند.

حدیث کریمی

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار