شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۶۸۴۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۵
فرماندار شادگان گفت: توسعه جامعه مرهون نقش کلیدی آموزش و پرورش است.
به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه سه شنبه گردهمایی مدیران مدارس شهرستان  با حضور مهندس فرج اللهی فرماندار، مدیران محلی، مدیران مدیران مدارس و جمعی از فرهنگیان به منظور آماده سازی پروژه مهر و بازگشایی مدارس در سال تحصیلی ۹۶-۹۵  در سالن ابن سکیت اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی این شهرستان برگزار شد.

بهروز فرج اللهی در این گردهمایی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز و فرهنگی با اشاره به نقش کلیدی آموزش و پرورش در توسعه جامعه اظهار کرد: آموزش و پرورش در خصوص مهارت و  توسعه نیاز به توجه ویژه به سرمایه اجتماعی، سرمایه نیروی انسانی و سرمایه مالی تجهیزات و امکانات دارد که بتواند نقش کلیدی خود را در جهت توسعه جامعه ایفا کند و این سه رکن اساسی باید محقق شود.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش شادگان باید خودکفا باشد، تصریح کرد: ضروری است مدیریت و اعضای ستادی آموزش و پرورش در خصوص خودکفایی از طریق واگذاری مستقلات به بخش خصوصی اقدام کند.

فرماندار شادگان با اشاره به اهمیت مشارکت اولیای دانش آموزان در پیشرفت تحصیلی فرزندان خود و نیز توسعه فضاهای آموزشی شهرستان افزود: مشارکت خانوارهای در بهبود فرایند آموزشی و همچنین فعالیت های فرهنگی اجتماعی و تربیتی مدارس تاثیر گذار است و مدیران مدارس در راستای استفاده از این ظرفیت مطلوب برنامه ریزی کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار