شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۷۹۱۸
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۳
مدیرکل ارشاد خوزستان:
: درباره‌ی پروژه های افتتاح می‌توان به پروژه فرهنگسرای شادگان اشاره کرد که در سال ١٣٩٤ با زیر بنای ١٧٠٠ مترمربع و اعتباری...

از مجمــــوع ٩ پروژه فعال اداره کل در سال جاری، تعداد ٨ پروژه جدید و تکمیلی با اعتباری معادل ٢٢٠ میلیارد ریال و با زیر بنایی در حـــدود ٢٠ هـــــزارمترمربع در سال ١٣٩٣ شروع شده اند که پیشرفت فیزیکی میانگین برای این پروژه ها به صورت تقریبی ٦٠ درصد است.

 همایون قنواتی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، ضمن بیان این مطلب گفت: از مجمـوع ٩ پروژه فعال اداره کل در سال جاری تعداد ٨ پروژه جدید و تکمیلی با اعتباری معادل ٢٢٠ میلیارد ریال و با زیر بنایی در حـــدود ٢٠ هـــــزار متر مربع است که شامل پروژه های احداث فرهنگسرای هفتکل ، احداث فرهنگسرای زوییه ، احداث فرهنگسرای بستان ، احداث خانه هنرمندان اهواز و احداث تالار همایش و نمایش اهواز به عنوان پروژه های جدید احداثی و پروژه های فرهنگسرای آبادان ، خانه هنر مسجدسلیمان و فرهنگسرای ماهشهر به عنوان پروژه های تکمیلی می شود.

وی افزود: در میان پروژه های احداثی سال ١٣٩٣ دو پروژه احداث خانه هنرمندان اهواز با زیربنای ٦٠٠٠ مترمربع و پروژه احداث تالار همایش و نمایش اهواز با زیر بنای ٤٥٠٠ مترمربع به دلیل کم بودن فضاهای فرهنگی و هنری در کلان شهر اهواز دارای اهمیت بیشتر هستند.

قنواتی به پروژه های افتتاح شده نیز اشاره کرد و گفت: درباره‌ی پروژه های افتتاح می‌توان به پروژه فرهنگسرای شادگان اشاره کرد که در سال ١٣٩٤ با زیر بنای ١٧٠٠ مترمربع و اعتباری در حدود ٢٠ میلیارد ریال افتتاح گردید.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان به افتتاح فرهنگسرای  شوشتر به مناسبت هفته دولت اشاره کرد و گفت: به مناسبت گرام‌ی داشت هفته دولت، پروژه فرهنگسرای شوشتر با زیر بنای ٢١٠٠ مترمربع و با اعتباری در حدود ٢٢ میلیارد ریال دوم شهریور ماه ١٣٩٥ افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار