شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۰۰۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۶

 

 

شوشان : از آنجا که بر شما واضح و مبرهن شود که منابع متکثر شوشان فقط در نهادها نیستند و در گوشه و کنار متمرکز اند و مراقب (کیف کردید که چه نوشابه ای برای خودمان باز کردیم!) خبر جالبی داریم از کدو کاران. بله، البته کدو کاران محترم از اینکه اسرار کار شما فاش می شود شرمنده ایم! ما نیز رسالت خبری مان را انجام می دهیم.

بابا گلی به گوشه جمال تان با این فکر بکرتان! از قدیم گفته اند که هنر نزد ایرانیان است و بس اما امروز ثابت شده که دور زدن، از این شاخه به آن شاخه رفتن، کسب درآمد بیشتر از کار و ... متاسفانه نزد برخی از ما هم هست!

خبر جالبی به شوشان رسید مبنی بر اینکه کدوکاران دیگر کدوهای خود را وارد بازار نمی کنند. چرا که در این صورت باید محصول خود را با قیمت 300 تومان به عاملین توزیع سبزی جات عرضه کنند. اما با اندکی تامل و صبر کردن (به قول بچه ها گفتنی) علف زیر پایشان «سبز» می شود. البته خواننده عزیز شما به جای علف، بخوانید "تخم کدو" و این است راز کاشت کدو توسط کشاورزان.

آخر اگر تامل کنند و کدوهای شان رشد بیشتر و بهتری داشته باشند، تخم کدوهای خود را با قیمت کیلویی 8 هزار تومان می فروشند و مابقی اضافات کدو را هم نوش جان احشام شان می کنند و می شود یک بازی دو سر برد!

 

 


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار