اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۱۴۳۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۵
    




جمال درویش 

من اصلاح طلب نیستم ؛ چرا خودم و شما را فریب بدهم من اصلاح طلب نیستم ، نه اینکه اصول گرا هستم ، نه اصول گرا هم نیستم . من فقط یک آدم زرنگ و موقعیت شناسی هستم که حس بویایی قوی دارد.

به صرافت در یافته ام که ایران دریای مواجی است هر از گاهی یک موجی برمیخیزد و افکار عمومی جامعه به سوی یک فرد یا یک جریان میل ! میکند  (توجه بفرمایید گفتم میل میکند ! ) من هم با چابکی هرچه تمامتر روی اسب برنده !شرط بندی میکنم یعنی می پرم و سوار قطار میشوم و سعی میکنم خودم را به لکوموتیوران نزدیک کنم تا من را خوب ببیند تا وقتی قطار به ایستگاه رسید بگویم خواجه انا شریک !و یکی از آن صندلیهای جذاب و دلفریب ! را صاحب شوم.

 روزهای اول در دفترم را روی مردم باز میکنم تا هر کس خواست بیاید من را ببیند و عقده ! دل خودش را باز کند وقتی کسی وارد دفتر میشود تا دم در به استقبالش بروم وقتی هم خواست برود تا همانجا بدرقه اش کنم تا خودش هم خسته نشده میتواند بنشیند حرف بزند و من با صبر و حوصله گوش کنم و لبخند بزنم و بگویم انشاءالله درست می شود، بنده در خدمت شما هستم ، چه عرض کنم  حق با شماست. والله ما مردم نجیبی داریم که صداشون در نمی یاد چرا مسئولین قدر این مردم را نمی دانند ؟ و از این حرفهای قشنگ قشنگ تحویل ارباب رجوع بدهم بعد سعی میکنم غذای ظهرم را از خانه بیاورم تا مجبور نشوم از غذای اداره که با پول بیت المال !تهیه شده بخورم هر روز هم مثل باکسر در قلعه حیوانات از صبح تا شب کار کنم و یک تنه بار تمام سیستم فربه و تنبل وکهنه را به دوش بکشم . این تمام اصلاح طلبی من است !

 والا من که بنا نیست مشکل بیکاری را حل کنم ! تورم را کاهش دهم ! نرخ تسهیلات اعطایی بانکها را کم کنم ،حقوق شهروندی ضایع شده مردم را به آنان برگردانم ،فصل سوم قانون اساسی را به تمام و کمال اجرا کنم و موارد دیگری از این قبیل .

اگر مایل باشم هم  قادر به این کارها نیستم این یک فرایند بسیار پیچیده ای است که دهها و صدها عامل در آن دخالت دارند از میزان و قیمت هر بشکه نفت و هر متر مکعب گازصادراتی و موقعیت کشورمان در اوپک گرفته تا سیاست های اصل 44 و اقتصاد مقاومتی و  آتش بس در سوریه و عقب نشینی یا پیشروی داعش و خطبه های امام جمعه مشهد و نظرات مشار"الیه در مورد fatf و جدیت دستگاه قضا در برخورد با تروریستهای اقتصادی و نطرات و فشارهای دلواپسان و و و  که حل هیچیک از این امور در ید قدرت حقیر نیست بنابراین اینکه سرم را بالا بگیرم و بگویم من اصلاح طلب هستم واقعا چه معنایی دارد ؟ من که نمی دانم شما میدانید ؟ 
مطالب مرتبط
برچسب ها: جمال درویش
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
comment
comment
درویشی اصولگرای واقعیت پذیرم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۸
comment
0
1
comment سلام ای کاش جناب مقتدایی هم دراتاق رابازمیکردومردم ومسولین رامیدیدتا اینقدرمردم مشکلات انباشته نداشتندعدم ورودایشون به مسایل باعث بدبینی مردم گردیدهمچنین فاصله زیادی بین دولتمردان ومردم ایجادکردجنابعالی ازنزدیکترین افرادبه ایشون بودی ودرناکامی مقتدایی وبدبینی مردم سهم زیادی داری و انتصاب فرمانداران ضعیف وغیرهمسو ضربه مهلکی به دولت بودکه شریعتی وارث بدبختیهایی است که برایش ایجادکرده ایدوراه برون رفت بسیار سخت وطاقت فرسا وپرهزینه هست
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۸
comment
0
0
comment تو اصلاح طلب نیستی
پس چی هستی
در دو زمان اصلاحات پست داشتی حالا چی شد
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۸
comment
0
0
comment شوشان چرا
چرا نظر رو نمیزنی
لطفا برا نظرات ارزش قائل بشید ما با علاقه مطالب سایت شما رو رصد میکنیم و انتظار داریم نظرات ما رو هم ثبت کنید در ضمن حقیقت رو بیان کردیم چیزی بدی که نگفتیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار