اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۲۱۰۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲
عضو شوراي عالي سیاستگذاري اصلاح‌طلبان، پاشنه آشيل اصلاح‌طلبان را تفرقه و چنددستگي توصيف كرد و گفت: دغدغه مجموعه نيروهاي اصلاح‌طلب در سراسر كشور ائتلاف است‌. آذر منصوري افزود: با توجه به تجربه موفق اصلاح‌طلبان در انتخابات ۹۲ و ۹۴، در دو انتخابات سال ۹۶ استراتژي همان است كه در دو انتخابات قبل به نتيجه رسيد.

او ادامه داد: اين راهبرد به معني تلاش براي ائتلاف حداكثري و تحقق مطالباتي است كه قاعدتا با توجه به اين دو انتخابات از يك طرف فرصتي براي طرح آنها در فضاي عمومي كشور مطرح مي‌شود و از طرف ديگر، براي تحقق آنها تلاش شود كه البته در اين بخش نتيجه براي اصلاح‌طلبان مهم است. منصوری با تاكيد بر اينكه اصلاح‌طلبان هيچ پيش‌شرط و آلترناتيوی براي روحاني نخواهند داشت، اظهار داشت: طرح مساله پيش‌شرط يا آلترناتيو براي روحاني، خطي است كه مخالفان دولت، آن را طراحي كرده‌اند و به آن دامن مي‌زنند. منصوري افزود: ما مي‌دانيم مقدورات و ممكنات اين دولت چيست و قبل از انتخابات ۹۲ هم كه اصلاح‌طلبان با تحليل واقع‌بينانه از شرايط داخلي و خارجي كشور از روحاني حمايت كردند به اين واقعيت اذعان داشتند.

 او با طرح اين مساله كه «كساني كه شرط مي‌گذارند يا آلترناتيو مطرح مي‌كنند بايد به اين سوال پاسخ دهند كه آيا اگر دولتي غير از اين دولت بود مي‌توانست گام‌هاي بلندتري بردارد»، تصريح كرد: وقتي مي‌گويم دولتي غير از اين دولت، منظور دولتي است كه شرايط و مقتضيات كشور امكان شكل‌گيري آن را ايجاد كند. وقتي گفته مي‌شود مقدورترين و ممكن‌ترين دولت، ناظر به همين اقتضائات است. وي خاطرنشان كرد: در صورت حذف روحاني گزينه بديلي كه بتواند از يك طرف شانس حضور و پيروزي داشته باشد و از طرف ديگر در همين حد بتواند در راستاي تحقق مطالبات اصلاح‌طلبان عمل كند، وجود ندارد.
 

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار