در هفته‌هاي اخير، کشور ما، متاسفانه يا خوشبختانه وزير بهداشت ندارد و اين وزارتخانه با سرپرست اداره مي‌شود اما اين دليل نمي‌شود که صدا‌ و سيماي فوق حرفه‌اي کشور، با فردي تحت عنوان مشاور وزير بهداشت گفت‌وگو نکند! "> نیاوردن خم به آبرو از مرگ!
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۶۶۲
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۱ - ۱۰:۴۵

در هفته‌هاي اخير، کشور ما، متاسفانه يا خوشبختانه وزير بهداشت ندارد و اين وزارتخانه با سرپرست اداره مي‌شود اما اين دليل نمي‌شود که صدا‌ و سيماي فوق حرفه‌اي کشور، با فردي تحت عنوان مشاور وزير بهداشت گفت‌وگو نکند!

شوشان : در هفته‌هاي اخير، کشور ما، متاسفانه يا خوشبختانه وزير بهداشت ندارد و اين وزارتخانه با سرپرست اداره مي‌شود اما اين دليل نمي‌شود که صدا‌ و سيماي فوق حرفه‌اي کشور، با فردي تحت عنوان مشاور وزير بهداشت گفت‌وگو نکند!

واقعا اين خيلي خوب است که دولت ما به اين قدرت رسيده که وزير بهداشت نداشته باشد اما مشاور وزير بهداشت داشته باشد بعد از اين مقدمه مي‌رسيم به اين که اين برادر مشاور چه گفته است؟ شاه بيت گفته‌هاي اين برادر مشاور اين است که در سال گذشته 4460 نفر بر اثر آلودگي هوا در تهران مرده‌اند! همين يک موضوع کافي است تا بدانيم که واقعا چقدر کشور ما در وضعيت گل و بلبلي قابل تقديري بسر مي‌برد :

-1 اگر مرگ اين تعداد شهروند در يک کشور بی ثبات دیگر اتفاق مي‌افتاد حتما رسانه های آن کشور به هم مي‌ريخت اما قربان ثبات خودمان بروم که در برابر اين آمار خم به ابرو نمي‌آوريم!

-2 آلودگي هوا خيلي هم مشکل حادي براي ما نيست و نبايد آن را بزرگ کنيم و خداي ناکرده، سياه نمايي کنيم! آلودگي هوا فقط 4460 نفر را کشته و 75 ميليون نفر جمعيت کشور هنوز زنده هستن. پس آلودگي هم از نعمت‌هايي است که بايد قدرش را بدانيم!

-3 تصادفات منجر به فوت هم مساله چندان مهمي‌ نیستند که بعضي‌ها آن را بزرگ مي‌کنند چون آمار تلفات آن خيلي از آلودگي هوا کمتر است. شايد به همين دليل است که بعضي مسئولان روشن بين کشور، اصلاح جاده ها و استانداردسازی خودروها را جدی نمی گیرند. واقعا ما در وصف اين بزرگان هر چه بگوييم، کم گفته‌ايم!


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار