شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۸۳۸۴
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۱
 عکس‌گرفتن با افراد و اشخاص صاحب‌نام عموما امری عادی است، گرچه گاهی هم مایه دردسر می‌شود. البته این بار موضوع پیچیده شد. عباس‌جدیدی کشتی‌گیر و قهرمان نبردهای جهانی چند روز مانده به فوت اسطوره فوتبال ایران، «منصور پورحیدری»، ضمن عیادت او با پیکر نیمه‌جانش عکس یادگاری گرفت. انتشار این عکس در شبکه‌های اجتماعی موجی از واکنش‌های منفی را به همراه داشت. جدیدی بلافاصله اقدام به حذف آن عکس کرد، اما همچنان اعتراض به جدیدی در شبکه‌های اجتماعی ادامه داشت تا اینکه او علی پروین را واسطه کرد که به منزل مرحوم پورحیدری بروند و از خانواده وی دلجویی کنند. البته جدیدی با آغوش باز پسر اسطوره فوتبال ایران روبه‌رو شد.

یک عکس پرحاشیه

قهرمان سابق تیم ملی کشتی ایران به خانه اسطوره باشگاه استقلال رفت تا در مورد حرف و حدیث‌هایی که درباره‌اش به وجود آمده بود، از خانواده پورحیدری عذرخواهی کند. ماجرا از انتشار یک عکس پرحاشیه شروع می‌شود؛ عکس یادگاری عباس جدیدی با پیکر نیمه‌جان منصور پورحیدری که به آخرین روزهایی مربوط می‌شود که اسطوره استقلال در بیمارستان ایرانمهر با بیماری مبارزه می‌کرد. عده‌ای انتشار این عکس توسط جدیدی را سوء‌استفاده از محبوبیت پورحیدری می‌دانستند.گفته می‌شود جدیدی در ابتدا این عکس را در کانال شخصی خود در صفحه تلگرام منتشر کرد و زمانی که متوجه عصبانیت شدید طرفداران وی شد، خیلی زود آن را پاک کرد؛ هرچند که دیگر کار از کار گذشته بود و این عکس تمام کانال‌های تلگرامی را فرا گرفته بود. بعد از این اتفاق، جدیدی در مصاحبه‌ای مدعی شد که او این عکس را منتشر نکرده است، ولی این صحبت‌ها هم از عصبانیت مردم کم نکرد تا او شخصا تصمیم بگیرد به‌صورت حضوری از خانواده پورحیدری عذرخواهی کند. جدیدی طی تماسی با علی پروین از وی خواسته بود که مقدمات حضور در خانه پورحیدری را فراهم کند و مرد محبوب هواداران پرسپولیس هم مقدمات این دیدار را فراهم کرد. جدیدی در این دیدار از خانواده پورحیدری عذرخواهی کرد و به آنها گفت که هرگز قصد سوء‌استفاده از تصویر اسطوره باشگاه استقلال را نداشته است.

برداشت بدی از عکس پدر نداشتم

علی پورحیدری، فرزند اسطوره باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که آیا جدیدی را بخشیده است یا نه، گفت: «واقعیت این است که ما برداشت بدی از انتشار عکس پدرمان نداشتیم. به هرحال خیلی‌ها دوست داشتند با پدرمان عکس یادگاری بگیرند و ما هم این عکس را به حساب علاقه آقای جدیدی گذاشتیم. اصلا از نظر من نیازی به عذرخواهی نبود و فحاشی که به ایشان در صفحه‌های اجتماعی می‌شود، از نظر ما درست نیست.» او ادامه داد: «من کار آقای جدیدی را سوء‌استفاده برداشت نمی‌کنم؛ چرا که ایشان خودش قهرمان ملی است و به هر حال اشتباهی بوده که رخ داده است.»

برچسب ها: پورحیدری ، عکس ، جدیدی
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار