اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۰۴۱۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۵
معاون ابتدایی آموزش و پرورش خوزستان و مدیر آموزش و پرورش بهبهان به دیدار خانواده مرحوم سیف الله بیداری رفتند / گلایه خانواده بیداری از فضاسازی های رسانه ای / پیام تسلیت وزیر آموزش و پرورش
معاون ابتدایی مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان و مدیر آموزش و پرورش بهبهان از خانواده فرهنگی بازنشسته زنده یاد سیف اله بیداری دیدار کردند.


شوشان: پنجشنبه هفته گذشته ، شجاعی معاون ابتدایی مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان و عبدی پور مدیر آموزش و پرورش بهبهان از خانواده فرهنگی بازنشسته زنده یاد سیف اله بیداری دیدار کردند.

 به گزارش شوشان ، در این دیدار شجاعی با ابلاغ پیام تسلیت احمدی دانش آشتیانی وزیر آموزش و پرورش ، تقی زاده مدیرکل آموزش  وپرورش خوزستان و جامعه فرهنگیان با خانواده این مرحوم ابراز همدردی نمود.

معاون ابتدایی آموزش و پرورش خوزستان در ادامه با بیان خصوصیات بارز دینی، اخلاقی و علمی و جایگاه اجتماعی مرحوم سیف اله بیداری در بین همشهریان و فرهنگیان و نقش آن مرحوم در رفع مشکلات مردم و فعالیت سیاسی و انقلابی ایشان ، یاد آن معلم فرهیخته را گرامی داشت.

در ادامه صدیقه بیداری خواهر مرحوم بیداری که خود نیز دبیر زیست شناسی با 29 سال سابقه کاری در شهر بهبهان است، ضمن ابراز تاسف از نشر بعضی مطالب کذب دربعضی سایت ها وشبکه ای اجتماع در باره دلیل خودکشی برادرم ، گفت: علی رغم آنچه تاکنون در فضای مجازی منتشر شد، برادرم تمکن مالی خوبی داشت و اقدام وی به خودکشی مربوط به تصادف وی در14 فروردین سال جاری است که در این تصادف از ناحیه پا دچار شکستگی شد و حین آزمایشات لازم، پزشکان متوجه مشکل قلبی برادرم شدند که در نهایت، نیاز به عمل قلب باز پیدا کرد، بعد از این عمل، وی دچار افسردگی شدید شد، طوری که 2 هفته در بخش اعصاب و روان بیمارستان بستری گردید و روزانه به تجویز روان پزشک مربوطه، تعداد 8 قرص اعصاب مصرف می کرد. این قرص ها برای برادرم، آشفتگی ذهنی ایجاد کرده بود که البته موضوع را با دکتر معالج وی در میان گذاشتم تا جایی که حدود 10 روز در بخش اعصاب روان زیر نظر دکتر اکبری متخصص اعصاب روان در بیمارستان شهیدزاده بهبهان بستری شد.

در این نشست همچنین یداله صادقی پور از دوستان نزدیک آن مرحوم  گفت: سیف الله بیداری معلمی دلسوز بود که بیشتر دوران کاری خود را در مدارس دور افتاده و محروم سپری می کرد. وی در باره شرایط خاص روحی وی در این اواخر گفت: چند وقتی بود که دچار کم حوصلگی و پریشانی شده بود و نمی توانست مدت زیادی را در جایی سپری کند. دلیل اصلی خودکشی آن معلم مرحوم استفاده زیاد از قرص های مصرفی بود.

در پایان شجاعی شجاعی معاون ابتدایی مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اعلام هرگونه همکاری و کمک به خانواده و بازماندگان مرحوم سیف ا... بیداری، با ذکر قرائت فاتحه برای آن عزیز از دست رفته از خداوند منان طلب آموزش و مغفرت و سلامتی و طول برای بازماندگان ایشان کرد.




comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
نويد قائدي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۳
comment
0
0
comment ديگر دير شده است
و اين ديدارهاي نمايشي دردي را دوا نخواهند كرد
ترخدا بس كنيد اين دلجويي هاي براي رفع تكليف و نمايش هاي خنده دار را
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار