اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۲۶۵۱
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۹
امام‌جمعه هندیجان:
امام‌جمعه هندیجان گفت: مردم ایران اسلامی با حضور در راهپیمایی ۹ دی انقلاب مخملی فتنه گران را برچیدند.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد ساری اصل در گفت‌وگو با خبرنگار شوشان در بندر هندیجان، اظهار داشت: انسان‌هایی وجود دارد که متأسفانه ثابت‌قدم نیستند و به فکر مطامع دنیوی خود هستند.

وی افزود: برخی انسان‌ها مانند بادهای شمال و جنوب تغییراتی در وجودشان ایجاد می‌شود و تنها به تمایلات دنیوی نظر داشته و دمدمی‌مزاج هستند.

امام‌جمعه هندیجان بیان کرد: هر شخص باید از خود مراقبت کند؛ چراکه خداوند بندگان خود را امتحان می‌کند همه باید مواظب روحیات و خلقیات خود باشد این‌گونه نشود که حق را تنها بگذارد و به دنیای فانی بپردازد.

وی گفت: خداوند منان با پیروزی انقلاب اسلامی بر ما منت نهاد و در حال گرفتن امتحان سخت از ما است که مبادا انقلاب و عترت پیامبر مکرم اسلام (ص) را تنها بگذاریم.

ساری اصل عنوان کرد: مردم ایران در جنگ ۸ سال دفاع مقدس ثابت کردند اهل بصیرت بوده و فتنه‌های روزگار هزار رنگ‌بر اراده پولادین آن‌هاها تأثیرگذار نیست.

وی افزود: خواص بی‌بصیرت در فتنه ۸۸ برای تصاحب کرسی، حب ریاست در برابر ملت شریف ایران ایستادند و رأی اکثریت مردم احترام نگذاشته، دست به طغیان زده و در برابر ولی‌فقیه گردن کشی کردند.

امام‌جمعه هندیجان بیان کرد: مردم ایران در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۸۸ حماسه آفریدند و با حضور حداکثری قلب رهبر معظم انقلاب را خشنود کردند اما برخی فتنه گران مستکبر، قلدر با برنامه‌ریزی از پیش تعیین‌شده می‌خواستند از ملت ایران انتقام بگیرند.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی با ملاطفت و برادری از همه آن‌ها خواستند که کاری نکنند دشمنان قسم‌خورده شادمان شوند و اعلام کردند صندوق‌های آراء را بشمارید، از آن‌ها دعوت کردند برای گفت‌وگو اما با لجاجت و عناد شیطانی زیر بار نرفتند.

ساری اصل عنوان کرد: هدف فتنه گران داخلی تحقق اهداف آمریکا، انگلیس و صهیونیست‌ها بود در حال حاضر نیز جریان نفوذی‌ها به دنبال اهداف دشمنان بوده اما نقشه‌هایشان نقش بر آب می‌شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی هندیجان بیان کرد: خداوند متعال می‌خواست فتنه گران را به مردم معرفی کند برای همین در عاشورای سال ۸۸ به خیابان‌ها ریختند و با سوت، کف زدن به عزاداری امام حسین (ع) توهین کردند.

وی گفت: فتنه گران هیچ توجهی یا شرمی از عزاداری امام حسین (ع)، حضرت فاطمه (س)، ائمه اطهار (ع)، امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری نکرده و به مقدسات ما اهانت بزرگی کردند.

ساری اصل عنوان کرد: در کمترین زمان بعد از روز عاشورای سال ۸۸ یعنی روز ۹ دی مردم پاسخ دندان‌شکن و انقلابی به فتنه گران، کوردلان و بدخواهان انقلاب اسلامی دادند. این خون به‌ناحق ریخته حضرت سیدالشهدا (ع) کمر فتنه را شکست.

وی افزود: مردم عزیز و همیشه حاضر درصحنه ایران اسلامی، به‌صورت خودجوش در سراسر کشور راهپیمایی عظیمی علیه انقلاب مخملی صورت داده و توطئه فتنه گران داخلی را سرکوب و نابود کردند.

امام‌جمعه هندیجان بیان کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب، روز ۹ دی در تاریخ ثبت شد و همه‌ساله به‌عنوان روز بصیرت و میثاق با ولایت احیاء خواهیم کرد که زنده نگه‌داشتن این یوم‌الله یعنی حفظ انقلاب اسلامی خواهد بود.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار