شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۶۳۵۴
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۷
عضوکمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس با بیان اینکه نیشکر بطور ذاتی برای خوزستانی ها منفعتی ندارد، گفت: تنها دود نیشکر نصیب خوزستانی ها می شود
عضوکمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس با بیان اینکه نیشکر بطور ذاتی برای خوزستانی ها منفعتی ندارد، گفت: تنها دود نیشکر نصیب خوزستانی ها می شود.

جوادکاظم نسب الباجی درباره وضعیت نیشکر،گفت:کشت نیشکر بطور ذاتی برای خوزستانی‌ها منفعتی ندارد بنابراین با این اوصاف تنها دود نیشکرنصیب خوزستانی ها می شود.

نماینده  مردم  اهواز، باوی،حمیدیه و کارون درمجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: متاسفانه حق آبه کشاورزان براثرکشت نیشکر با کاهش  روبرو شده است اما متاسفانه با تمام این معضلات سود نیشکر به جیب خوزستانی ها نمی رود.

وی ادامه داد: سزاوار نیست کشاورزانی که اراضی کشاورزی شان را در اختیار کشت نیشکر گذاشتند، بدون اشتغال روزگار را بگذرانند و تنها آلودگی نیشکر نصیبشان شود.

عضوکمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس، یادآورشد: تمام روستاییانی که در مجاورت طرح نیشکر قرار دارند، متاسفانه جوانانشان بیکار هستند و همچنین سوزندان سنتی نیشکر علاوه بر ایجاد مشکلات بهداشتی برای مردم وضعیت اقتصادی  شهروندان را  نیز تحت تاثیر قرار داده است.

مرجع / خانه ملت

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار