اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۸۱۵۳
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹
گزارش روز چهارم ثبت نام کاندیداهای ریاست‌جمهوری دوازدهم/ / احتمال عدم ثبت‌نام جلیلی/ انصراف در اعتراض به ثبت‌نام احمدی نژاد
چهارمین روز از مهلت ثبت نام برای انتخابات ریاست جمهوری در حالی سپری می شود که هنوز خبری از ثبت نام برخی از چهره های شاخص و جدی در ستاد انتخابات وزارت کور نیست...
 امروز 25 فروردین، چهارمین روز از مهلت ثبت نام کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری است. از اولین ساعات کاری امروز نیز برخی داوطلب های ریاست جمهوری جهت ثبت نام وارد سیتاد انتخابات وزارت کشور شده اند.

 طبق اعلام مسئولان ستاد انتخابات کشور تا پایان سه روز ثبت نام نیز تعداد 644 داوطلب در انتخابات ریاست جمهوری نام نویسی به عمل آورده اند.

 گزارش لحظه به لحظه  اخبار و حاشیه های چهارمین روز ثبت نام کاندیداهای انتخابات و سایر اخبار مربوط به انتخابات در ادامه آمده است:

در حاشیه انتخابات
 این خبر به روزرسانی می شود:

خبر غیررسمی: جلیلی در انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام نمی‌کند

شنیده‌ها حاکی است که سعید جلیلی به زودی اعلام می‌کند از تصمیم برای ثبت‌نام در انتخابات ریاست‌جمهوری انصراف داده است. این خبر هنوز به صورت رسمی تایید نشده است.
برخی اخبار غیررسمی حاکی از آن است که سعید جلیلی که پیش از این احتمال قوی می‌رفت برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کند، برای وحدت بیشتر در جبهه انقلاب از تصمیم خود منصرف شده است.
این خبر به صورت غیررسمی درحال انتشار است و هنوز هیچ منبع رسمی نزدیک به سعید جلیلی آن را اعلام نکرده است.
برخی از کانال های تلگرامی اصولگرا از انتشار بیانیه سعید جلیلی تا ساعاتی دیگر خبر دادند.

تعداد داوطلبان از مرز ۸۰۰ نفر گذشت
 دبیر ستاد انتخابات در جمع خبرنگاران اعلام کرد: تا این لحظه (ساعت ۱۳) ۸۱۲ نفر ثبت نام کرده اند.

محمد فومنی: نامزد پوششی نیستم
محمد فومنی دبیرکل حزب مردمی اصلاحات: نامزد پوششی نیستم/ فکر نمی‌کنم به نفع روحانی کنار بروم / تا مرحله اخر در انتخابات می مانم تایید صلاحیت نشوم دست همه را می بوسمفومنی 

روحانی تا دقایقی دیگر وارد  وزارت کشور می شود
شنیده ها از حضور حسن روحانی در وزارت کشور تا ساعاتی دیگر برای ثبت نام در انتخابات ۹۶ خبر می‌دهد./ مهر
حوالی ظهر و همزمان با پررنگ شدن زمزمه‌های حضور حسن روحانی و ابراهیم رییسی در ستاد انتخابات کشور جهت ثبت نام ، بر حجم تجمع کنندگان مقابل وزارت کشور افزوده شد و از ورود بسیاری از مردم عادی که خواهان کاندیداتوری بودند جلوگیری به عمل می آمد ، البته بسیاری از این تجمع کنندگان را طرفداران کاندیداها تشکیل می‌دادند./ ایسنا

معاون امنیتی استاندار تهران: از تجمع جلوی منزل احمدی‌نزاد جلوگیری می‌کنیم
محسن همدانی معاون امنیتی استاندار تهران گفت: مجوز هرگونه تجمع توسط فرمانداری صادر می‌شود، تا این لحظه که من خبر دارم فرمانداری تهران هیچ‌گونه مجوزی برای تجمع حامیان نامزدهای انتخاباتی نداده است، چون این تجمعات تبلیغات زودهنگام بوده و تخلف محسوب می‌شود.
تا این لحظه هیچ‌گونه تجمعی برگزار نشده است اما قرار است عده‌ای امشب جلوی منزل احمدی نژاد تجمع داشته باشند که دستور ما هم جلوگیری از برگزاری این تجمع است.

غرويان: شعارم علم و عقلانيت و اخلاق است/در حمايت از روحانی كناره‌گيری می‌كنم
محسن غرويان هم برای ثبت‌نام در انتخابات رياست جمهوری در ستاد انتخابات كشور حضور يافت.

ثبت نام 717 نفر  تا روز چهارم/ حضور یک خواننده در وزارت کشور/ انصراف در اعتراض به  ثبت‌نام احمدی نژاد
ثبت نام دبیرکل حزب مردمی اصلاحات

محمد فومنی دبیرکل حزب مردمی اصلاحات برای نام‌نويسی در انتخابات رياست جمهوری در ستاد انتخابات كشور حضور يافت.

 انصراف از کاندیداتوری در اعتراض به  ثبت نام احمدی نژاد

 « وهاب عزیزی » دبیرکل جبهه جهادگران ایران اسلامی با حضور در ستاد انتخابات از نامزدی دوازدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری انصراف داد.
در پی این انصراف ، روابط عمومی جبهه جهادگران ایران اسلامی بیانیه ای به شرح زیر منتشر کرد:
«همه ایرانیان سلام 
به اطلاع ملت شریف ایران می رساند با تصمیم و تصویب شورای مرکزی جبهه مردمی جهادگران به وهاب عزیزی دبیرکل این جبهه ماموریت داده شد بود در دوره دوازدهم انتخابات ریاست جمهوری برای تشکیل دولت 'جوان' به عنوان کاندیدای 'جریان سوم' ثبت نام و شرکت نمایند.
وهاب عزیزی در تبعیت از مصوبه شورای مرکزی جبهه مردمی جهادگران، روز سه شنبه ۲۲ فروردین با مراجعه به ستاد انتخابات کشور مستقر در وزارت کشور به عنوان نامزد انتخابات ریاست جمهوری دوره دوازدهم ثبت نام نمود که در اعتراض به ثبت نام محمود احمدی‌نژاد، از رقابت های انتخابات ریاست جمهوری کنار رفت.»

حضور یک خواننده در وزارت کشور

امین الله رشیدی برای نام‌نویسی در انتخابات ریاست‌جمهوری وارد وزارت کشور شد
 امین الله رشیدی خواننده و  آهنگساز برای
امین الله رشیدی برای نام‌نویسی در انتخابات ریاست‌جمهوری وارد وزارت کشور شد
 نام‌نویسی در انتخابات ریاست‌جمهوری به وزارت کشور آمد.
امین الله رشیدی که به گفته خود با نیت اعتلای فرهنگ و هنر پا به عرصه انتخابات گذاشته بود بعد از گفت و شنود با برخی از خبرنگاران اهنگ "رسوای جهانم "را در گوشه ای از وزارت کشور اجرا کرد .


ثبت نام یک نماینده مجلس
حسن نوروزی سخنگوی کمیسیون قضایی هم با حضور در ستاد انتخابات کشور داوطلب حضور در رقابت های انتخاباتی شد. وی می گوید: نقدینگی باید کاهش یابد و به تولید اختصاص داده شود.

شیخیانی هم داوطلب شرکت در انتخابات ریاست جمهوری شد

دبیرکل حزب مردم در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم ثبت نام کرد.
امر الله شیخیانی دبیر کل حزب مردم برای ثبت نام در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری وارد ستاد انتخابات کشور شد.
حزب مردم یکی از احزاب اصلاح طلب است که در سال ۹۲ از روحانی حمایت کرد.

 ثبت نام  سعید یاری در انتخابات

سعید یاری دبیرکل سازمان دفاع منافع ملی ایران پیش از ظهر امروز (جمعه 25 فروردین) با حضور در ستاد انتخابات کشور در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد.

مشاور رییس جمهور سابق پس از ثبت نام: کاندیدای احمدی نژاد نیستم

مهدی کلهر مشاور رسانه ای رئیس جمهور سابق پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم در نشست خبری در پاسخ به این سوال که اگر صلاحیت شما از سوی شورای نگهبان تایید نشود چه واکنشی خواهید داشت؟ گفت: خیلی خوشحال می شوم چون باری از روی دوشم برداشته می شود.
وی ادامه داد: بنده مستقل آمده ام و کاندیدای احمدی نژاد نیستم، شباهت هم به وی یا کم و یا اصلا ندارم. افراد اگر بجای شبیه بودن مکمل هم باشند نتیجه بهتری خواهد داشت و ما دونفر مکمل موفقی بودیم.

کلهر: مستقل آمده ام

مهدی کلهر مشاور رسانه ای رئیس جمهور سابق با حضور در محل ستاد انتخابات کشور در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.
 
وی در جمع خبرنگاران درباره پایبندی خود به قانون گفت: حتما اینگونه خواهد بود که در حرف و عمل به قانون پایبند باشم، مستقل آمده ام و برای ثبت نام با احمدی نژاد مشورتی نکرده ام.
ثبت نام 33 داوطلب در روز چهارم انتخابات ریاست جمهوری تا ساعت 9
33 داوطلب در روز چهارم ثبت نام برای انتخابات ریاست جمهوری نام نویسی کردند.


رئیس ستاد انتخابات کشور:

ثبت نام 717 داوطلب برای انتخابات ریاست جمهوری تا کنون/ زمان ثبت نام تمدید نخواهد شد
علی اصغر احمدی گفت: 717 نفر برای انتخابات ریاست ریاست جمهوری دوازدهم تا الان ثبت نام قطعی کرده اند.
وی همچنین گفت: زمان ثبت نام تمدید نخواهد شد.


معاون مدیرعامل بیمه ایران پس از  ثبت نام:

چرا شبکه بانکی سود را به زیر10درصد کاهش نمی‌دهد تا بیکاری کاهش یابد؟

بهمن لامعی معاون مدیرعامل بیمه ایران پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران اظهارداشت: چرا پس از پایان جنگ تحمیلی فساد در کشور رشد کرد؟ اگر با انواع فساد مبارزه جدی و سیستماتیک نشود کشور در محیط داخلی و خارجی دچار مشکلات خواهد شد و مشروعیت و مقبولیت نظام اجرایی کشور خدشه دار خواهد شد و این خیانت بزرگ و گناه عظیم نسبت به آرمان های انقلاب و شهیدان است.
وی افزود: چرا شبکه بانکی سود را زیر 10 درصد کاهش نمی دهد تا جامعه سالم اقتصادی و رشد تولید و کاهش بیکاری را شاهد باشیم. مردم عملکرد افراد و جریانات سیاسی را بررسی و با شناخت صحیح و با حضور حداکثری رای دهند.
لامعی تصریح کرد: آیا فساد کنونی، تورم، رکود موجود و بی ثباتی اقتصادی نتیجه عملکرد مدیران ناکار آمد نیست؟

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار