نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: استخدام در شرکت مناطق نفت‌خیز جنوب باید 100 بومی شود تا بیکاری در خوزستان ریشه‌کن شود. "> استخدام مناطق نفت خیز جنوب 100 درصد بومی شود
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۸۶۰
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۵

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: استخدام در شرکت مناطق نفت‌خیز جنوب باید 100 بومی شود تا بیکاری در خوزستان ریشه‌کن شود.

به گزارش شوشان به نقل از فارس، سیدشکرخدا موسوی امروز که در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان تشکیل شد اظهار کرد: استخدام در شرکت مناطق نفت‌خیز جنوب باید به صورت 100 درصد خوزستانی شود تا مشکلات بیکاری در خوزستان کاهش یابد.

وی همچنین با اشاره به مشکلات استان در بخش تخصیص اعتبارات افزود: رئیس جمهور روز گذشته قول داده‌اند که لایحه 2 درصد سهم نفت استان خوزستان را بار دیگر به مجلس شورای اسلامی ارسال کند و در این باره قرار شده تا نگاهی ویژه به خوزستان شود.

موسوی با اشاره به اینکه باید به حاشیه‌های شهر اهواز توجهی بیشتر شود، گفت: باید به نحوی اقدام کرد تا بهسازی روستاها و حاشیه‌های شهر اهواز در دستور کار قرار گیرد.

وی تاکید کرد: روستاهای حاشیه شهر اهواز حتی از فاضلاب ابتدایی نیز بهره‌مند نیستند و باید برای رفع مشکلات روز افزون این مناطق تدبیری اندیشید و اعتباری در نظر گرفت.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: در چند ماه گذشته به دلیل کمبود اعتبارات در قطار شهری اهواز 300 کارگر اخراج شده‌اند که معضلات زیادی برای مدیریت شهری به وجود آورده است.

وی با گلایه از نحوه استخدام‌های خوزستان گفت: در شرایط کنونی شاهد هستیم که بیش از 40 درصد از استخدام‌های خوزستان غیربومی هستند و این خود ظلم به جوانان خوزستانی است.

موسوی خاطر نشان کرد: مشکل ریزگردها حل نشده است و از دولت خواستار تامین امکانات پیشرفته در بیمارستان‌های استان هستیم تا برای مداوای بیماران در این زمینه امکانات لازم وجود داشته باشد.

وی افزود: تامین شیر و ماسک برای مردم در روزهایی که گرد و غبار استان را فرا می‌گیرد بسیار ضروری است و باید در این باره تلاش کرد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار