اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۹۶۳۲
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۵
ما خوزستانی‌ها، امروز گرد هم آمده‌ایم تا به همگان اعلام کنیم خواهان ادامه راه تدبیر و تعقل هستیم و هرگز به عقب بازنمی‌گردیم. به عقب بازنمی‌گردیم و اجازه نخواهیم داد دولتی روی کار آید که با ماجراجویی برای کشور و مردم، فجایع به بار آورد. اجازه نخواهیم داد دولتی روی کار اید که در پس شعارهای انقلابی، کشور را به ویرانه تبدیل کند.
شوشان: در سفر دکتر روحانی به اهواز و سخنرانی در ورزشگاه تختی ، صدیقه جلالی به عنوان نماینده جوانان و دانشجویان سخنانی ایراد کرد که در ذیل می آید: 

 گر تو آزاد نباشی، همه دنیا قفس‌ست،
تا پرو بال تو و راه تماشا بسته‌ست،
هرکجا هست، زمین تا به ثریا فقس‌ست.
تا که نادان به جهان حکمروایی دارد،
همه‌جا در نظر مردم دانا فقس‌ست...

امروز هم خوشحالم و هم غمگین. خوشحال برای میزبانی از مردی که اکنون پرچم‌دار جامعه اصلاح‌طلبان و تحول‌خواهان ایران‌ست و غمگین برای زنان سرزمینم که تنها در چنین مراسمی حق آمدن به ورزشگاه را دارند و امیدست که در ادامه راه دولت تدبیر و امید، برای احقاق حقوق مسلم و شهروندی زنان سرزمینمان، از هیچ تلاشی فروگذار نشود. چرا که ما فرزندان انقلابی هستیم که بر مبنای برابری‌های اجتماعی، سیاسی و مذهبی بنا شده‌ است.

انقلابی که جان‌ها و خون‌های پاکی به پایش ریخته شد. ما انقلاب کرده‌ایم برای عزتمندی مردم ایران. انقلاب کرده‌ایم برای برچیدن دروغ و فساد. ما انقلاب کرده‌ایم برای کوتاه کردن دست دولتمردان از بیت‌المال. انقلاب کرده‌ایم برای آزادی‌های سیاسی ‌و برای برچیدن حاکمیت تک‌ صدایی و تک‌حزبی. انقلاب کرده‌ایم برای شایسته سالاری.

انقلاب کرده‌ایم برای داشتن دانشگاهی امن. انقلاب کرده‌ایم تا مردم بدون لکنت زبان، حرفشان را بزنند. ما انقلاب کرده‌ایم تا یک روزنامه‌نگار، با افشای فساد مسولین به بند کشیده نشود.

انقلاب نکرده‌ایم تا دروغ، تهمت، افترا، دزدی و رزایل اخلاقی در جامعه نهادینه شود. ما انقلاب نکرده‌ایم که بعد از چهار دهه، فردی برای رای‌آوری، عوام فریبی کند و تمام دستاوردهای نظام و انقلاب را با خط‌کشی بین مردم، زیر سوال ببرد.

جریانی که در پس شعارهای ارزشی، قهر ۱۱ روزه کند و با پا گذاشتن بر خون شهدا، ۹۶درصد مردم را بعد از قریب به نیم‌قرن از انقلاب اسلامی، در فقر مطلق معرفی کند. اگر این سیاهنمایی بر علیه نظام و انقلاب نیست، پس نامش چیست؟

ما انقلاب نکرده‌ایم تا عده‌ای سرخود در مقابل قانون بایستند و کنسرت لغو کنند. انقلاب نکرده‌ایم تا عده‌ای عربده بکشند و سخنرانی برهم زنند و نماینده مردم در مجلس را کتک بزنند. ما انقلاب نکرده‌ایم تا عده‌ای تندرو به سفارت‌خانه‌ها حمله کنند. ما انقلاب نکرده‌ایم تا مسوولین خط قرمز دولت‌ها باشند.

ما انقلاب نکرده‌ایم تا بزرگانی، ممنوع‌التصویر شوند. ما انقلاب نکرده‌ایم  دانشگاه‌ها پادگانی شوند.
امروز در آستانه دوازدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری، آمده‌ایم تا انتخاب کنیم. انتخابی میان رشد و توسعه یا قهقرا و عقب‌ماندگی.

ما خوزستانی‌ها، امروز گرد هم آمده‌ایم تا به همگان اعلام کنیم خواهان ادامه راه تدبیر و تعقل هستیم و هرگز به عقب بازنمی‌گردیم. به عقب بازنمی‌گردیم و اجازه نخواهیم داد دولتی روی کار آید که با ماجراجویی برای کشور و مردم، فجایع به بار آورد. اجازه نخواهیم داد دولتی روی کار اید که در پس شعارهای انقلابی، کشور را به ویرانه تبدیل کند.

ریاست جمهوری عرصه‌ی آزمون و خطا نیست.

آقای دکتر روحانی، ما خوزستانی‌ها، سرزمین عشق و ایثار، علی‌رغم تمام مشکلات، آمده‌ایم تا بگوییم که خوزستان رفیق نمیه‌‌راه نیست.

خوزستانی‌های فهیم، بخوبی دریافته‌اند که اکنون وقت گلایه نیست، چرا که با خطری بسیار بزرگ‌تر و ویرانگر روبرو هستیم.

ما آمده‌ایم تا بگوییم، امروز هوشیاریم و اجازه نخواهیم داد تا دوباره تفکر حامی ریاست دولت‌های نهم و دهم بر سر کار آید، کسی که قطعنامه‌های بین‌المللی را کاغذ‌پاره می‌خواند‌، برطبل جنگ می‌کوبید و در فکر لوله کردن دانشجویان و جوانان وطن بود، مردی که وهم هاله‌ی نور داشت و مردم کشور، ولی نعمتان خود را خس و خاشاک می‌نامید.

اجازه نخواهیم داد افرادی که در فجایع دولت قبل سهیم بوده‌اند، به راس قوه مجریه بازگردند و خطاب به آنان می‌گوییم، با صدایی رسا، با بلندترین صدا:

به فرض که اعلام برائت شما از دولتی که شعار بازگشت به اصول را می‌داد، بپذیریم،  گیرم که شما در دولت قبل هیچ مسولیتی نداشته‌ا‌ید،،، که داشته‌اید. گیرم که شما در فجایع دولت قبل، سهیم نبوده‌اید، که بوده‌اید. اگر خط فکری شما با آن مدعیان ویرانگر، یکی نیست اکنون نور‌چشمی‌های آن جماعت، در ستادهای انتخاباتی شما چه می‌کنند؟؟؟

بس است دیگر...

امروز ما آمده‌ایم، تا بیعت کنیم، با همان عهد پیشین. عهدی که در آن، اسلام با چهره‌ی رحمانیش، ایران با چهره‌ی عقلانیش، انقلاب با چهره‌ی انسانیش و نظام با چهره‌ی عاطفیش حماسه می‌آفریند.

آمده‌ایم برای عدل و برابری. برای آزادی اندیشه و بیان. آمده‌ایم برای ایران. برای اسلام. آمده‌ایم تا با حمایت از دکتر روحانی، تکرار می‌کنم حمایت از دکتر روحانی. تکرار می‌کنم، حمایت از دکتر روحانی. پاس بداریم آیین اخلاقی و انسانی را. چرا که راه سبز و پرامید اصلاحات، از برچیده شدن فساد و تبعیض می‌گذرد.

ما به راحتی کشور را از بیراهه، به شاه‌راه سعادت نیاورده‌ایم که آسوده رهایش کنیم. به پایش می‌مانیم و رهایش نمی‌کنیم تا به شکستن قفل و زنجیر زهرآلود حصر برسیم. رهایش نمیکنیم تا به صبح آزادی و عدالت اجتماعی و سیاسی برسیم.

۲۹ اردیبهشت، به پای صندوق‌ رای می‌رویم تا بر اخلاق سلام کنیم.
بر صداقت سلام کنیم. بر امید سلام کنیم. بر اصلاحات و اعتدال سلام کنیم. بر خاتمی سلام کنیم. بر اصول‌گرایی بدون ریا سلام کنیم. بر روح پاک شهید بهشتی، آیت‌الله هاشمی و تمام شهدای راه آزادی سلام کنیم.

پای صندوق رای می‌رویم و تا ۱۴۰۰ با روحانی می‌مانیم...

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار