اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۴۶۷۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳
در پی انتصاب سرپرست جدید اداره آموزش و پرورش خرمشهر :
مصطفی اگزوشنی معاونت مالی و پشتیبانی اداره آموزش و پرورش خرمشهر پیش از ظهر امروز به سرپرستی این اداره منصوب شد .
شوشان خرمشهر :  مصطفی اگزوشنی معاونت مالی و پشتیبانی اداره آموزش و پرورش خرمشهر پیش از ظهر امروز به سرپرستی این اداره منصوب شد .


در پی بروز برخی اختلاف نظرها و اعمال نفوذها چندی بود اداره آموزش و پرورش خرمشهر بدون رییس یا سرپرست بکار خود ادامه میداد و همین مسئله باعث دامن زدن به مشکلات اموزش و پرورش شهرستان شده بود . 
در پی اطلاع رسانی شوشان خرمشهر درباره این مسئله و موضع گیری  فرهنگیان و امام جمعه شهرستان پس از انتشار خبر شوشان ، ابتدا سیستم اتوماسیون اداری که بسته شده بود بازشد و سپس امروز بعد از حدود 14 روز بی سرپرستی ، مصطفی اگزوشنی بجای عبدالحافظ عنبری سکان اموزش و پرورش خرمشهر را دست گرفت .

آموزش و پرورش خرمشهر طی این مدت با مشکلات و حواشی زیادی روبرو شد که برخی رسانه ای شدند و برخی مسکوت ماندند . طولانی شدن روند جابجایی و تعیین سرپرست و انسداد سیستم اتوماسیون اداری از جمله ابهامات چند روز اخیر اموزش و پرورش است که پیش بینی میشود با حضور هیئتی از اداره کل استان به ریاست حرج چلداوی (معاونت آموزش نیروی انسانی اداره کل) و معارفه ی سرپرست جدید به پایان رسیده باشد .

حرج چلداوی در این جلسه ضمن تشکر از فعالیتهای عبدالحافظ  عنبری ، مصطفی اگزوشنی را  تا مشخص شدن ریاست جدید که به طبق اظهاراتش  بزودی انجام خواهد شد برای سرپرستی معارفه کرد .   مدیریت سازماندهی با اولویت اموزش ابتدایی از دیگر صحبتهای چلداوی بود.

گفتنی ست طبق قانون  امور اداری ، مصطفی اگزوشنی تا  زمان انتصاب ریاست جدید ، یا دریافت حکم ریاست خود ، امورات اداره اموزش و پرورش را در دست خواهد داشت .حداکثر این زمان طبق قانون شش ماه خواهد بود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار