اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۸۶۸۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۱
واکنش نمایندگان خوزستان و فرمانده سپاه ولیعصر (عج) به سخنان ترامپ / رییس مجمع نمایندگان خوزستان: همه نمایندگان مجلس شورای اسلامی پشتیبان سپاه هستند / الباجی نماینده اهواز : پاسخ سخنان کودکانه ترامپ را خواهیم داد / همایون یوسفی نماینده اهواز: باید از کشور صدای واحد شنیده شود / سردار حسن شاهوارپور: باید اقدام رییس جمهور امریکا را به فال نیک گرفت
اکنون در یک برهه زمانی حساس و در یک گذر تاریخی هستیم و نقش سپاه بیش از هر زمان دیگری مشخص تر و ماندگار تر خواهد بود
شوشان: نشست مجمع نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی با حضور سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان و به منظور اعلام حمایت از سپاه پس از سخنرانی ضد ایرانی ترامپ برگزار شد.

سپاه پاسداران قدرت جدیدی از جمهوری اسلامی را به جهان ارائه کرد

به گزارش شوشان ، عباس پاپی زاده در جلسه مجمع نمایندگان خوزستان که عصر شنبه 21 مهرماه با حضور سردار شاهوار پور فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان برگزار شد، ضمن اعلام حمایت این مجمع از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پی سخنرانی ضد ایرانی ترامپ اظهار کرد: نمایندگان و مردم خوزستان همواره در کنار سپاه بوده و قدردان زحمات و از جان گذشتگی های این عزیزان بوده اند و امروز هم حمایت دوباره خود را از این نهاد اعلام می کنند.

رییس مجمع نمایندگان خوزستان افزود: سپاه پاسداران، از آغاز انقلاب اسلامی ثابت کرده است که در برهه های حساس زمانی با وجدانِ کاریِ مثال زدنی در ماموریت های ویژه و حساس در داخل و خارج کشور حضور می یابد و برای پاسداری از مرز ها از خودگذشتگی و ایثار می کند.

رییس مجمع نمایندگان خوزستان با اشاره به این که نشان دادن شکل جدیدی از قدرت کشور توسط سپاه محقق شد، عنوان کرد: سپاه پاسداران در سال های پس از انقلاب، قدرت جدیدی از جمهوری اسلامی را به جهان ارائه کرد و آن تعیین کننده بودن جمهوری اسلامی در عرصه بین المللی و منطقه خاورمیانه بود که با تلاش ها و مجاهدت های این نهاد میسر شد.

وی ادامه داد: آن نقشه خاورمیانه ای که آمریکا سال ها به دنبال اش بود، با مدیریت برنامه ریزی شده، عاقلانه و مدبرانه سپاه نقش بر آب شد و امروز این جمهوری اسلامی است که در منطقه نقش تعیین کننده دارد.

پاپی زاده یادآور شد: ملت های منطقه به دلیل اقدامات خوب سپاه در خصوص حمایت از ملت های منطقه در برابر تروریسم مدرن، امروز بیش از هر زمان دیگری به جمهوری اسلامی ایمان و علاقه پیدا کرده اند.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی امریکا را از حامیان تروریسم جهانی خواند و گفت: آمریکا وقیحانه بودجه و اسلحه مورد نیاز گروه های تروریستی را تامین می کند و ضمن خرید نفت از این گروه ها، به آموزش آن ها مشغول است. 

وی خاطرنشان کرد: این موضوع کوچکی نیست که سپاه پاسداران توانسته در مقابل ابر قدرت های دنیا ایستادگی کند و دستاوردهایی را کسب کند که  موجب غرور مردم کشور شود به نحوی که به گفته سردار سلیمانی بتوان برای محو کردن تروریست ها از منطقه تاریخ تعیین کرد.

پاپی زاده ادامه داد: امیدوارم روند رو به رشد مقابله با داعش در منطقه روز به روز بیش تر شود و همچنان ادامه داشته باشد و مشکلاتی که در بحث بودجه وجود دارد رفع شود. همه نمایندگان مجلس شورای اسلامی پشتیبان سپاه هستند و در خصوص کمک به این نهاد از هیچ کوششی فروگذار نمی کنند. 

نماینده مردم دزفول با بیان این که مردم کشور قدر دان سپاه هستند، گفت: در لایه های مردمی و فضای اجتماعی و مجازی کشور سخن از اقتدار سپاه و حمایت از وی است و امروز که نیاز به وحدت و انسجام درونی داریم، حرف های ناپخته رییس جمهور امریکا موجب وحدت بیش تر در کشور شده است. باید از این تهدید یک فرصت ایجاد کنیم و وحدتی که همیشه بوده را با حدت بیش تری در آینده پیگیری کنیم.

رییس مجمع نمایندگان خوزستان عنوان کرد: امروز یکی از قوی ترین فراکسیون های مجلس شورای اسلامی، فراکسیون دفاع و اقتدار ملی است که با 150 عضو به خوبی مسایل دفاعی کشور را در مجلس دنبال می کند و نمایندگان استان خوزستان هم از اعضای ثابت این فراکسیون هستند.
 
 پاسخ سخنان کودکانه ترامپ را خواهیم داد

به گزارش شوشان ، الباجی نماینده اهواز در ادامه اظهار کرد: همان گونه که در دوران جنگ تحمیلی در برابر 33 کشور قرار گرفتیم و پیروز شدیم، در دفاع از حرم اهل بیت ایستادیم و موفق شدیم و در جنگ 33 ساله نشان دادیم که می توانیم امریکا و اسراییل را به زباله دان تاریخ بسپاریم، امروز آمده ایم تا در کنار سپاه باشیم و به آن ها بگوییم که نمایندگان مردم همان بسیجی های دوران جنگ هستند و در پیشبرد اهداف سپاه پاسداران و نظام مقدس جمهوری اسلامی پیش قدم هستند.

نماینده مردم اهواز گفت: امیدوارم پس از تعطیلات مجلس بتوانیم پاسخ این سخنان کودکانه رییس جمهور امریکا را بدهیم.
 
امروز کشور بیش از هر زمان دیگری نیاز به پشتوانه سپاه دارد

همایون یوسفی با اشاره به سخن تاریخی امام مبنی بر این که "اگر سپاه نبود، کشور هم نبود" اظهار کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری کشور نیاز به پشتوانه سپاه دارد و مثل همیشه که سپاه و مردم پشتیبان یکدیگر بوده اند، این پشتیبانی هنوز ادامه دارد و هم دولت و هم مجلس و ارکان نظام همواره پشتیبان سپاه بوده و خواهند بود.

وی تصریح کرد: اکنون در یک برهه زمانی حساس و در یک گذر تاریخی هستیم و نقش سپاه بیش از هر زمان دیگری مشخص تر و ماندگار تر خواهد بود و مهم ترین مولفه ای که در شرایط کنونی می تواند پاسخ دشمنان را بدهد، انسجام و همبستگی داخلی است بنابراین باید از کشور صدای واحد شنیده شود.

نماینده مردم اهواز، باوی و حمیدیه با تاکید بر حمایت نمایندگان خوزستان از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: یکی از مصادیق شنیده شدن صدای واحد ملت در حمایت از سپاه، حضور همه نمایندگان خوزستان به نمایندگی از مردم استان در پشتیبانی از سپاه در همه ارکان نظام است
یوسفی یادآور شد: این آمادگی در بین نمایندگان وجود دارد که با اقدامات مناسب بتوانند همراهی با سپاه را بیش از پیش گسترش دهند.

باید اقدام رییس جمهور امریکا را به فال نیک گرفت

سردار حسن شاهوار پور با ابراز خرسندی از انسجام و هم دلی موجود در کشور و در بین نمایندگان استان اظهار کرد: حضور نمایندگان خوزستان و اعلام حمایت آن ها از سپاه پاسداران نشان از یک دلی، وحدت و انسجام برای پیشبرد اهداف مقدس جمهوری اسلامی است.

فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان تصریح کرد: سپاه مفتخر است که در کنار جانبازی بسیاری سپاهیان از خود گذشته، بیش از 40 هزار آلاله را در کشور و نزدیک 2 هزار شهید را در خوزستان تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

وی ادامه داد: مجاهدت ها و ایثارگری های سپاه پاسداران از دوران دفاع مقدس تاکنون ادامه داشته و آن چه که امروز به عنوان خدمتگزار ملت باید مطرح کنیم این است که سپاه یک نیروی مردمی است و خود را عضو کوچکی از ملت می داند.

سردار شاهوار پور یادآور شد: خیل عظیم بسیجیان نشان از این دارد که سپاه همواره در راستای سازماندهی آحاد مردم و همراه کردن آن ها با اهداف نظام پیشتاز است.

فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان بیان کرد: مجلس شورای اسلامی همواره اقتدار، عزت و سربلندی نظام را دنبال کرده و با موضع گیری های خوب و پیگیری های در خور برای رفع مشکلات مردم و بحث محرومیت زدایی گام برداشته است.

سردار شاهوار پور با اشاره به اقدامات امنیتی و همچنین جهادی سپاه گفت: سپاه ولی عصر(عج) خوزستان در بُعد بازدارندگی، تعمیق امنیت و کمک به آحاد نیروهای مسلح در جهت تامین امنیت در مرزها و مرکز استان اقدامات زیادی را دنبال کرده و در جهت کمک به رفع محرومیت ها هم در حد بضاعت گام های سازنده ای را برداشته است.

وی ادامه داد: راه اندازی گروه های جهادی و اقداماتی که در حوزه محرومیت زدایی با همراهی نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی صورت گرفته، همگی در جهت از بین بردن فقر و بهبود وضعیت مردم محروم استان بوده است.

فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان با بیان این که اقدام سخیف رییس جمهور امریکا وحدت را در بین مردم کشور بیش تر کرده است، عنوان کرد: هر گاه موضع گیری ها به این شکل اعلام شده، انسجام مردم و مخالف ها با اهداف پلید امریکا بیش تر شده است بنابراین باید این اقدام رییس جمهور امریکا را به فال نیک گرفت.

سردار شاهوار پور خاطرنشان کرد: هیچ منطق بین المللی نمی پذیرد که توافقی انجام شود و سپس کشوری که مدعی ابر قدرت بودن است، آن را بر هم بزند. امروز آمریکا با این اقدام خود را رسواتر از گذشته کرده و سپاه هم با اقتدار و عزت در کنار دلسوزان نظام، قوای سه گانه و در کنار ملت در مقابل زیاده خواهی های آمریکا ایستاده است.
 
 


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار