شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۱۷۴
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۴

ظهر سه شنبه برق ساختمان اداره ورزش و جوانان آبادان و مجموعه ورزشی پرویز دهداری به دلیل بدهی به اداره برق قطع شد.

به گزارش فیدوس، بدهی اداره ورزش آبادان به اداره برق این شهرستان عمدتا مربوط به سال های قبل است که روی هم انباشته شده تا حدی که هم اکنون به رقم های میلیونی رسیده است.  پیش از این هم در یکی دو مورد اداره برق اقدام به قطع برق اداره ورزش کرده بود که هربار با رایزنی های مقامات اداری مجددا برق به مدار بازگشته بود.

ماه پیش اداره ورزش بازهم با قطع برق مواجه شد که با پادرمیانی فرماندار آبادان فرصت یک هفته ای به این اداره داده شد اما با پرداخت نشدن مبلغ بدهی باز هم این اداره با قطعی برق مواجه شده است.

گفته می شود که عمده بدهی اداره ورزش آبادان به دوره های مدیریت سال های دور از زمان محمد شمخانی، خادم علی تهذیبی بر می گردد که امروز پرداخت آن به دوش مدیریت فعلی این اداره افتاده است. مسوولین اداره ورزش آبادان می گویند اداره ورزش درآمدی از فعالیت های خود ندارد که صرف بدهی های گذشته کند و باید منتظر تامین بودجه از سوی اداره کل استان باشد.

در این حال اخطارهای قانونی اداره برق به اداره ورزش ثمری نداشته و این اداره را مجبور به هشدارهای گاه به گاه قطع برق کرده است. در حالی که اداره ورزش با تاکید بر اینکه نهادی دولتی و خدماتی است معتقد است در خصوص بدهی ها باید از طرف یک اداره دولتی دیگر مراعات شود  باما اداره برق با این استدلال که مبلغ دریافتی بابت برق مستقیما به خزانه دولت واریز می شود و متعلق به بیت المال است پیگیر جدی مساله بدهی هاست.

در این حال مجموعه ورزشی دهداری که در رشته های مختلف ورزشی روزانه به بیش از هزار جوان آبادانی خدمات می دهد مشمول قطع برق شده است که ادامه این روند ممکن است به بخشی از جامعه آبادان آسیب برساند. مسوولین شهری باید این موضوع را هر چند وقت یکبار دامنگیر ورزش آبادان می شود با تعامل با اداره برق حل کنند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار