اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۲۹۶۱
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۹
رئیس انجمن سازندگان تجهیزات نفت، گاز، پتروشیمی خوزستان:
رئیس انجمن سازندگان تجهیزات نفت، گاز، پتروشیمی خوزستان گفت: تولید کنندگان و سازندگان صنعت حفاری نیاز به حمایت دولت دارند و در این راستا باید برنامه ریزی های دقیق و ویژه ای انجام شود.
علی کرانی شامگاه گذشته در آئین اختتامیه پانزدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت حفاری اظهار کرد: این نمایشگاه فرصت های خوبی برای صنعتگران خوزستانی به وجود آورده و به همین دلیل باید بخش خصوصی بتواند از ظرفیت های به دست آمده، به نفع اقتصاد و ایجاد فرصت های شغلی پایدار بهره برداری کند.

وی با بیان اینکه مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت ملی حفاری ایران در زمینه همکاری تنگاتنگ با سازندگان و هم افزایی در خصوص کیفیت بخشی بیش از پیش به تولیدات تاکید دارد، اظهار کرد: انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت در خوزستان خواستار همکاری بیشتر با مجموعه های صنعتی در استان و بخصوص شرکت ملی حفاری است.

رئیس انجمن سازندگان تجهیزات نفت، گاز، پتروشیمی خوزستان افزود: با توجه به گستردگی صنعت راهبردی حفاری و ظرفیت های موجود در زمینه ساخت قطعات و تجهیزات، جا دارد تا شرکت های سازنده در این رابطه تعامل و همکاری بیشتری داشته باشند.

وی ادامه داد: نمایشگاه صنعت حفاری این استعداد و امکان را دارد که در سطح بین المللی برگزار شود و لازم است زیرساخت های این موضوع به نفع اقتصاد کشور و نیز سازندگان داخلی فراهم شود.

کرانی با تاکید بر اینکه اینگونه نمایشگاه ها می تواند فضایی برای آشنایی کارفرمایان مختلف داخلی و بین المللی با سازماندگان ایرانی باشد، افزود: نباید فراموش کرد که ارائه و معرفی این توانمندی داخلی یکی از مهم ترین اهداف برگزاری نمایشگاه های صنعت حفاری و صنعت نفت است.

رئیس انجمن سازندگان تجهیزات نفت، گاز، پتروشیمی خوزستان تصریح کرد: توانمندسازی تولیدکنندگان و سازندگان صنعت حفاری و صنعت نفت نیاز به حمایت دولت دارد و در این زمینه لازم است برنامه ریزی های دقیق و کاربردی صورت بگیرد تا شاهد تحولات جدی و اساسی در این بخش از اقتصاد کشور باشیم.

وی افزود: در صورتی که دولت به مشکلات و دغدغه های موجود رسیدگی کند، می توان به واسطه ظرفیت های بسیار خوب استان در بخش های مختلف، شاهد ایجاد فرصت های مناسب شغلی در خوزستان باشیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار