اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۲۹۶۳
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۲
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی خوزستان:
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان خوزستان گفت: برگزاری پانزدهمین نمایشگاه صنعت حفاری قطعا در ایجاد توانایی و حمایت از تولید داخلی اثر گذار است.
رحیم جلیلی شامگاه گذشته در آیین اختتامیه پانزدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت حفاری، بیان داشت: برگزاری این نمایشگاه و همزمانی آن با خاموش کردن چاه ۱۷۴ رگ سفید بر اساس زمانبندی اعلام شده از اهمیت زیادی برخوردار است و این امر توانایی و آمادگی بالای شرکت ملی حفاری ایران را نشان می دهد.

وی تصریح کرد: پانزدهمین نمایشگاه صنعت حفاری توانسته در افزایش توانایی تولید داخلی و نیز حمایت هایی که باید در این زمینه صورت بگیرد اثر گذار باشد و لازم است این روند ادامه یابد و به دلگرامی هایی که می تواند در رونق اقتصادی استان و کشور موثر باشد، بیش از پیش پرداخت.

این مقام مسئول در شرکت نمایشگاه های بین المللی خوزستان، افزود: امسال ۱۲۰ واحد معتبر در قالب شرکت های سازنده قطعات و تجهیزات، تامین کننده تجهیزات و خدمات مرتبط صنعت حفاری در این دوره از نمایشگاه مشارکت داشته اند.

جلیلی فضای اختصاص یافته جهت حضور واحدهای شرکت کننده را شش هزار متر مربع فضای مسقف و باز اعلام کرد و گفت: در نمایشگاه پانزدهم صنعت حفاری ۷۲ درصد شرکت کنندگان از استان خوزستان و ۲۸ درصد دیگر را شرکت کنندگانی از استان های تهران، اصفهان، خراسان رضوی، فارس، کرمان، آذربایجان شرقی و غربی تشکیل می دادند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان خوزستان با تاکید بر استقبال بسیار خوب سازندگان از این رویداد نمایشگاهی، عنوان کرد: مجموع شرکت کنندگان در این دوره از نمایشگاه حفاری را ۸۵ شرکت سازنده قطعات و تجهیزات صنعت حفاری، ۱۰ شرکت تامین کننده و پنج شرکت خدماتی تشکیل دادند که با بررسی های صورت گرفته برخی از این شرکت ها در زمینه های مختلف کاری نیز تفاهم نامه ها و موافقت نامه های همکاری ایجاد کرده اند.

وی  افزود: دست کم دو پنل تخصصی، رونمایی از آخرین قطعات و تجهیزات کاربردی در صنعت حفاری تولید داخل، هم افزایی و تبادل تجربه  میان مدیران و نمایندگان شرکت های حاضر در نمایشگاه با متخصصان صنعت حفاری کشور از جمله برنامه های جنبی این نمایشگاه بود که با موفقیت و رضایتمندی شرکت کنندگان برگزار شد.

جلیلی با بیان اینکه شرکت نمایشگاه های بین المللی استان خوزستان بر اساس تقویم نمایشگاهی سالانه ۴۰ نمایشگاه با موضوعات مختلف برگزار می کند، افزود: نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت حفاری در نوع خود از رویدادهای مهم نمایشگاهی استان به شمار می آید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار