اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۶۴۱۶
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۳
معاون خدمات شهری شهرداری اهواز خبر داد:
معاون خدمات شهری شهرداری اهواز از محدود کردن فضای فعالیت عرضه‌کنندگان قلیان در دو نقطه بلوار ساحلی غربی اهواز خبر داد.
علیرضا عالی‌پور با اشاره به فعالیت عرضه‌کنندگان قلیان در پارک‌های اهواز اظهار کرد: طبق هماهنگی که با مقام قضایی و  نیروی انتظامی و با توجه به مصوبه شورای تأمین، مقرر شد که جهت حفظ و نگهداشت محل‌های تفریح و گردشگری مردم بالاخص در پارک‌های ساحلی، 16 ایستگاه انضباط شهری با مشارکت شهرداری و فرماندهی انتظامی اهواز برپا شود. 

وی افزود: ایجاد ایستگاه‌های انضباط شهری به منظور رسیدگی به مباحث مختلف مربوط به سدمعبرها بالاخص عرضه‌کنندگان قلیان و بر هم‌زنندگان نظم عمومی در دستور کار قرار گرفته تا با این افراد برخورد شده و انضباط عمومی برقرار شود.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز تصریح کرد: عوامل عرضه‌کننده قلیان در سطح پارک‌ها از قبل شناسایی شده‌اند و با حکم معاون دادستان از ادامه فعالیت آن‌ها به شکل گسترده جلوگیری خواهد شد.

عالی‌پور گفت: هدف این است که در مرحله اول فضای فعالیت  عرضه‌کنندگان قلیان در دو نقطه در پارک ساحلی غربی محدود شود. در حال حاضر عرضه‌کنندگان قلیان در دو نقطه ساحلی غربی مستقر هستند و اطلاع‌رسانی در این خصوص از طریق نصب تابلوها در پارک‌ها انجام خواهد شد.

وی بیان کرد: با اجرای این طرح مردم در ایام نوروز می‌توانند در فضایی که  از لحاظ روحی و فیزیکی مناسب باشد، تفریح کنند  و از مزاحمت‌ها در امان باشند.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز با بیان اینکه این طرح پس از ایام نوروز نیز ادامه خواهد داشت، گفت: در حال حاضر این طرح به صورت موقت اجرا شده است و پس از اجرای این طرح با تدبیر شورای بهداشت استان خوزستان در خصوص جزئیات ادامه آن تصمیم لازم اتخاذ خواهد شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار