اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۶۶۰۲
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۵
به دنبال حادثه تیراندازی و حملاتی که با سلاح‌های گرم در دبیرستان‌ها و مدارس ایالات متحده آمریکا رخ داده است حالا شبکه اجتماعی یوتیوب بعنوان بزرگترین پلت‌فرم ویدئویی جهان، اعلام کرده است که قصد دارد از ماه آینده انتشار ویدئوها و محتوای مرتبط با فروش و تبلیغات اسلحه را ممنوع اعلام کند.
یوتیوب اعلام کرده است که از ماه آینده می‌خواهد ویدئوهای مرتبط با فروش اسلحه را ممنوع کند.

به گزارش ایسنا به نقل از نیویورک تایمز، به دنبال حادثه تیراندازی و حملاتی که با سلاح‌های گرم در دبیرستان‌ها و مدارس ایالات متحده آمریکا رخ داده است حالا شبکه اجتماعی یوتیوب بعنوان بزرگترین پلت‌فرم ویدئویی جهان، اعلام کرده است که قصد دارد از ماه آینده انتشار ویدئوها و محتوای مرتبط با فروش و تبلیغات اسلحه را ممنوع اعلام کند.

این بدان معناست که یوتیوب در کنار سایر شبکه‌های اجتماعی در تلاش است با وضع قوانین سخت‌گیرانه‌تری به مقابله با چالش‌هایی که مردم و شهروندان امروزه با آن مواجه هستند، بپردازد.

این سرویس محبوب و پرطرفدار اجتماعی که تحت مالکیت شرکت گوگل است حالا از ممنوعیت انتشار ویدئوی ساخت، فروش و استفاده از سلاح‌های گرم و لوازم جانبی آن در آینده‌ای نزدیک خبر داده است. البته بر اساس گزارش‌های منتشر شده، این سیاست جدید در طول ۴ ماه گذشته اتخاذ شده است.

بدنبال این خبر، بنیاد ملی تیراندازی در ایالات متحده آمریکا در بیانیه‌ای به این تصمیم واکنش نشان داده و در مورد پیامدهای آن و به مخاطره افتادن آزادی بیان، ابراز نگرانی کرده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار