شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۷۴۱
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۱

عضو شورای شهر اهواز گفت: برای شهر بزرگی همچون اهواز که شهردار آن به این شیوه انتخاب می‌شود، جای نگرانی دارد.

هدایت ممبینی اظهار کرد: ما اصلا شهردار منتخب را به چشم ندیده‌ایم حالا چه برسد به آنکه بخواهد برنامه‌های خود را ارائه داده و از آنها دفاع کند.

وی بیان کرد: همه بزرگان و مسئولان باید پاسخگو باشند که چطور می‌شود یک نفر که تاکنون آن را ندیدیم شهردار منتخب اهواز شود.

عضو شورای شهر اهواز ادامه داد: برای شهر بزرگی همچون اهواز که شهردار آن به این شیوه انتخاب می‌شود جای نگرانی دارد.

وی اعتراض خود را به نحوه انتخاب شهردار اهواز بیان کرد و گفت: معتقدم انتخاب یک شهردار باید با کار کار‌شناسی انجام شود؛ همچنین یک شهردار باید با وحدت و همدلی اعضای شورا شهر انتخاب شود.

ممبینی ادامه داد: این انتخابات نقطه تاریکی در شورای شهر اهواز محسوب می‌شود و بطور حتم اگر شورای چهارم مشکلات شورای دوره سوم را داشته باشد دیگر اعتماد مردم سلب خواهد شد.

وی بیان کرد: در چند ماه گذشته با وجود اینکه ما خیلی شفاف کار می‌کردیم متوجه شدیم که بعضی از افراد به طور شبانه مشغول به کارهایی بودند و غیبت آن‌ها در جلسات غیرعلنی بدون دلیل نبوده است.

عضو شورای شهر اهواز تصریح کرد: برای من جالب است شهرداری که تاکنون آن را به چشم ندیده‌ایم رای بیاورد؛اصلا نمی‌دانم که وی چه شکلی بوده و به لحاظ جسمی توان پذیرفتن چنین مسئولیتی را دارد.

وی با اشاره به اینکه نمی‌دانیم تحصیلات و برنامه شهردار جدید چیست؟ افزود: شهردار منتخب تاکنون حتی شهردار یک روستا هم نبوده است اما اکنون چگونه برگزیده می‌شود برای ما جالب است.

ممبینی عنوان کرد: اعضای شورای شهر باید با هم دلی و اتحاد مشکلات شهر را برطرف کنند، در غیر این صورت اگر جناح بندی و باند بازی در شورا ایجاد شود مشکلات شهر بیشتر خواهد شد و‌‌ همان اتفاقاتی که در شورای سوم رخ داد در این شورا نیز صورت می‌گیرد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار