اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۸۷۳۸
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۴
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان:
محمد جوروند گفت: خوزستان ما یک استان قرآنی، ولایی و آسمانی است و ما از این بابت خدا را شاکریم که در استانی زندگی می‌کنیم که ارادت مردمش به قرآن و اهل‌بیت مثال‌زدنی است.
آیین افتتاحیه دوازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اهواز با حضور آیت‌الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان و آیت‌الله حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، مسئولان استانی و فعالان قرآنی در محل موزه هنرهای معاصر اهواز برگزار شد. 

این مراسم قرآنی با تلاوت حامد شاکرنژاد قاری بین‌المللی کشورمان آغاز شد. سپس سید کریم موسوی معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گزارشی از نمایشگاه دوازدهم ارائه داد و پس از آن محمد جوروند مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ضمن تقدیر از حضور مسئولان استانی در آیین گشایش نمایشگاه قرآن، استقبال مردم از این رویداد قرآنی در سالهای گذشته را نشان دهنده پیوند مردم استان با قران کریم دانست. 

همچنین در این مراسم آیت‌الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان اظهار امیدواری کرد که این گونه فعالیت‌های قرآنی همراه با تدبر باشد و در مرحله بالاتر به مرحله عمل برسد. 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان هم در آیین گشایش دوازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت خوزستان گفت: خوزستان ما یک استان قرآنی، ولایی و آسمانی است. 

محمد جوروند ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان اظهار داشت: وجود قاریان، حافظان و مفسران قرآن کریم نشان از پیش‌قدم بودن خوزستان در خدمت به قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت دارد. 

وی در ادامه افزود: خوزستان ما یک استان قرآنی، ولایی و آسمانی است و ما از این بابت خدا را شاکریم که در استانی زندگی می‌کنیم که ارادت مردمش به قرآن و اهل‌بیت مثال‌زدنی است. 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، ضمن اشاره به این مطلب که قرآن جدای از اهل‌ بیت نیست گفت: پیروزی ما در هشت سال دفاع مقدس نشان از پیوند ناگسستنی ما با قرآن مجید دارد. 

جوروند بیان کرد: امیدوارم به برکت قرآن کریم و ماه مبارک رمضان همچون سال‌های گذشته استقبال خوبی از دوازدهمین نمایشگاه قرآن وعترت را شاهد باشیم.

پایان بخش برنامه افتتاحیه نمایشگاه قرآن کریم، اجرای گروه تواشیح مشکات بود. 

دوازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اهواز از ۳۰ اردیبهشت تا هشتم خرداد 97 در محل موزه هنرهای معاصر اهواز از ساعت ۱۸ تا ۲۳ پذیرای علاقه‌مندان است.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار