اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۰۳۷۶
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۱
سید سیروس پورموسوی دومین فصل حضورش روی نیمکت فولاد خوزستان را با تقابل برابر پارس جنوبی جم استارت خواهد زد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فولاد خوزستان در حالی برای لیگ هجدهم خود را در شهرکرد و تهران آماده کرد که تغییرات زیادی در کادرفنی و بازیکنان خود داد، از کادرفنی فصل قبل علاوه بر سید سیروس پورموسوی، ایلی استان، سعید اخباری و فرشاد بختیاری زاده ماندند، موسی سواری و یک بدنساز خارجی به نیمکت اضافه شده و همچنین مجید باقری نیا سرمربی فصل قبل پاس همدان به عنوان سرپرست حضور خواهد داشت.

 

ترکیب احتمالی فولاد در لیگ هجدهم را مرور می کنیم:

 

 

دروازه بان:

 

حضور احسان مرادیان و ناصر سالاری در اردوی فولاد باعث می شود که این دو دروازه بان رقابت سختی برای حضور درون قفس توری سرخ پوشان اهوازی داشته باشند. هنوز تصمیم نهایی برای این پست حساس گرفته نشده اما به نظر می رسد هر دو دروازه بان در این فصل فرصت کافی برای نشان دادن توانایی های خود خواهند داشت و مرادیان که چندین سال است در فوتبال خوزستان حضور دارد می تواند خود را تبدیل به چهره کند.

 

مدافعان:


فرزاد جعفری مدافع راست فصل قبل این تیم گزینه اصلی پورموسوی برای لیگ هجدهم خواهد بود، ایوب والی، عبدالله کرمی ، میلاد بدرقه و مدافع برزیلی برای حضور در قلب خط دفاع تلاش می کنند. پیمان شیرزادی که قراردادش را به مدت دو فصل تمدید کرده نیز در سمت چپ خط دفاع حضور دارد.

 


هافبک ها:

 

سینا مریدی و میثم دورقی دو هافبک دفاعی اصلی قرمزپوشان هستند و هافبک تازه وارد برزیلی نیز به عنوان بازیکن پشت مهاجم بازی خواهد کرد.

 

 

مهاجمان:

 

مهدی زبیدی به عنوان وینگر راست، حسن بیت سعید به عنوان وینگر چپ بازی می کنند و از بین شیمبا و فرشاد جانفزا یک بازیکن به عنوان مهاجم اصلی بازی خواهد کرد.

 

ذخیره ها:

 

صابر حردانی، مجتبی نجاریان، احمد جلالی، رضا میرزایی و هیثم هاشمی از جمله بازیکنان دیگر فولاد خوزستان هستند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار