اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۰۴۴۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۵
چهره فوتبال را زشت کرده اید
کاپیتان پرسپولیس که برای سومین بار پیاپی به عنوان برترین مدافع لیگ ایران جایزه خود را دریافت کرده، به اظهارات بهاروند در خصوص انتقاداتش پاسخ داد.

 سیدجلال حسینی دقایقی بعد از دریافت جایزه خود نسبت به اتفاقاتی که در مراسم انتخاب برترین‌ها رخ داد و عدم کارشناسی در انتخاب برخی گزینه‌ها واکنش نشان داد.


روز گذشته اما حیدر بهاروند،  با موضع گیری نسبت به این انتقادات اعلام کرد تا کاپیتان پرسپولیس شفاف‌تر صحبت کند و اگر منظورش انتخاب گزینه‌ها توسط کارلوس کی‌روش است، اینچنین نبوده است! رییس سازمان لیگ برتر انتخاب نفرات را البته بر پایه آمار و ارزیابی کارشناسان و روسای هیات‌ها و ... اعلام کرد.


سیدجلال حسینی در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص آخرین وضعیت پرسپولیس و همچنین صحبت‌های رییس فدراسیون صحبت کرد که در ادامه می‌خوانید.


مدافع پرسپولیس درباره شروع فصل جدید و بازی مقابل پدیده مشهد گفت: من ابتدا از هواداران باید تشکر کنم که طی مدت اخیر حمایت خوبی از ما داشتند و ما بر اساس حمایت آنها انگیزه گرفتیم تا فصل سخت‌مان را شروع کنیم. از تبریک همه کسانی که به من لطف داشتند هم تشکر می‌کنم و امیدوارم لایق این لطف آنها باشم و بتوانم مسیر خوبی را در ادامه هم دنبال کنم. از کادرفنی و مدیریت باشگاه هم بابت زحماتی که در این مدت علیرغم مشکلات بزرگی که با آن دست به گریبان هستیم کشیدن تشکر می‌کنم. 


وی ادامه داد: لیگ سختی پیش روی ماست. ما بازیکنان زیادی در اختیار نداریم و 5 بازیکن تیم ما هم نسبت به فصل گذشته کمتر شده‌اند. اینکه می‌گویند باشگاه بازیکن گرفته و اینقدر روی ما فشار می‌آورند هم برای این است که از مسیرمان دور شویم. پرسپولیس در سه فصل اخیر نتایج خوبی کسب کرده و حمایت هواداران سهم بزرگی در آن داشته است. این بازیکنان جدید مربوط به نیم فصل است و اگر تا آن زمان نتوانیم به نتایج خوبی برسیم حضور هیچکس نمی‌تواند کمک کند. باشگاه با مشکل مواجه است و امیدوارم هواداران گول این حاشیه‌سازی‌ها و فشارهایی که روی تیم می‌آورند را نخورند.

 

 

 

سیدجلال درباره بازی با پدیده مشهد هم گفت: پدیده خصوصا در نیم فصل گذشته لیگ برتر نشان داد تیم فوق العاده‌ای است. اکنون هم تنها نماینده مشهد هستند و این مساله باعث می‌شود تا حمایت خوبی برای حفظ آن انجام شود. کار ما برابر تک تک تیم‌ها سخت است و باید تلاش کنیم از ابتدای لیگ با شرایط خوبی کارمان را شروع کنیم. مسلما حریف با انگیزه بالایی برابر ما قرار خواهد گرفت و تمام بازیکنان باید با تمرکز بالا به دنبال دستیابی به هدف تیمی باشند.


کاپیتان پرسپولیس که قراردادش را با این تیم بار دیگر سفید امضا کرده درباره ادامه همکاری با سرخپوشان گفت: آقای گرشاسبی واقعا این روزها به تنهایی برای تیم تلاش می‌کند. مشکلات زیادی از گذشته باقی مانده و هر آن استرس این را دارد تا مشکلات گذشته باعث شود تا تیم کنونی ضربه بزرگ و جبران ناپذیری بخورد. همه باید به او کمک کنند تا از این شرایط خارج شود و هواداران هم سهم زیادی در این رابطه دارند. مطمئن باشید هر کدام از ارکان باشگاه اکنون به بهترین نحو ممکن در خدمت هواداران و تیم هستند تا آنها به نتیجه و جایگاه خود برسند و همیشه شاد باشند.


وی ادامه داد: من هم به نوبه خودم همیشه تلاش می‌کنم تا هر کاری از دستم بربیاید را انجام دهم و خوشحالم که هواداران هم این لطف را به من دارند. خوشحال‌تر هستم که باز هم در این جمع هستم و هر کمکی از دستم بربیاید برای سربلندی تیم انجام خواهم داد.


سیدجلال درباره صحبت‌های بهاروند که در پاسخ به انتقادات او مدعی شده بود این انتخابات برترین توسط کارشناسان انجام شده و کی روش در آن نقشی نداشته گفت: من اسمی از کسی نبردم. من جایزه‌ام را از مردم گرفتم و خوشحالم که همیشه تلاش کردم تا آنها از من راضی باشند. بحث رنگ و استقلال و پرسپولیس نیست. همه ما می‌خواهیم فوتبال‌مان بهترین باشد و مشکلی وجود نداشته باشد. من باز هم می‌گویم که اسمی از کسی نبردم و واقعیت‌ها را گفتم و اگر کسی می‌خواهد برای خوشایند دیگران اسم ببرد به خودش مربوط است.


کاپیتان پرسپولیس ادامه داد: هیات فوتبال و کارشناسان را چرا اعلام نمی‌کنند؟ چرا نمی‌گویند چه کسانی دقیقا از بین نامزدها چه کسانی را انتخاب کردند؟ می‌گویند طبق آمار و فلان انتخاب کردند و ... قبول، اما باورتان می‌شود که مثلا فلانی نشسته باشد و ببیند که فلان بازیکن چند بار نجات دروازه داشته، چند بار تکل زده و چند پاس صحیح و چند پاس گل و هر آیتمی که مدنظر است را دنبال کرده باشد. مردم را نباید فریب داد وقتی بهترین مردم دنیا را داریم که علیرغم تمام مشکلات عشق‌شان فقط فوتبال است. نباید مردم را از فوتبال فراری داد و چهره آن را زشت کنیم. آقای بهاروند هم لطفا به فکر فوتبال و سازمان لیگ باشد که در آن پست مدیریت دارند و من فقط یک سوال دارم که آقای بهاروند شما که رییس سازمان لیگ هستی چه کاری برای این فوتبال و لیگ برتر آن انجام داده‌ای؟ وقتی کمترین ثمره و کار از سوی برای سازمان لیگ و فوتبال انجام شده است. از ریاست فقط جشن گرفتن را بلد نباشیم و بگویم جشن قهرمانی را فلان طور گرفتیم و این دستگاه عریض و طویل فوتبال که با درخواست‌های میلیاردی اسپانسری و هزینه همه به دنبال آن هستند لایق اجرایی شدن بهتر از این است و دوستان بهتر است در حوزه خود بهترین عملکرد را داشته باشند.

منبع:ورزش سه

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار