شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۴۰۴۵
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷
معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان:
معاون امور اقتصادی و بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان با بیان این‌که در استان با کمبود کالا مواجه نیستیم، گفت: ذخیره‌سازی‌های لازم برای تامین کالای اساسی مورد نیاز مردم در درون استان انجام گرفته است.
ابراهیم نجفیان اظهار کرد: خوشبختانه در حال حاضر در استان با کمبود کالا مواجه نیستیم و کالای اساسی مورد نیاز مردم در انبارهای استان به میزان کافی وجود دارد.

وی افزود: ذخیره سازی های لازم برای تامین کالای اساسی مورد نیاز مردم در درون استان انجام گرفته است و مشکل خاصی از نظر تامین این کالاها وجود ندارد.

معاون امور اقتصادی و بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان تصریح کرد: تنها مشکلی که اکنون با آن مواجه هستیم، بحث افزایش قیمت گوشت و مرغ است که این افزایش قیمت نیز به صورت کشوری است و همه ایران این افزایش قیمت وجود دارد.

نجفیان عنوان کرد: نگاه در استان بر این است تا با تزریق مرغ و گوشت منجمد در بازار استان، شاهد تعدیل قیمت این محصولات در بازار باشیم. در حال حاضر این توزیع به صورت گسترده در بازار در حال انجام است تا قیمت گوشت و مرغ روند کاهشی به خود بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: مرغ و گوشت در بازار استان وجود دارد اما قیمت آن بالا است که دلیل آن نیز افزایش قیمت این محصولات در سراسر کشور است.
منبع: ایسنا
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار