اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۴۸۷۶
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۹
شوشان خرمشهر:درنشست مشترکی که با حضور شهردار خرمشهر و تعدادی از متخصصین و فعالین حوزه اجتماعی، عمرانی و مدیریت شهری انجام گرفت، طرفین به  بیان نظرات، دغدغه ها و برنامه های مدنظر پرداختند. 
در آغاز شهردار توضیحات مفصلی را در رابطه با فعالیت های انجام شده در یکسال اخیر ارائه و به تفصیل به بیان مشکلات و موانع مختلف موجود در حوزه مدیریت شهری و شهرداری پرداخت. در مقابل نیز حاضرین، ضمن ارائه نظرات و پیشنهادات خود، به برخی نقایص عملکرد شهرداری اشاراتی داشتند. در ادامه دکتر مجید حیدری به نمایندگی از حاضرین در جلسه، شرح مفصلی از برنامه های پیشنهادی و نیازها والزامات مدیریت شهری در خرمشهر را بیان نموده و سایر اعضا نیز به ایراد نظرات تکمیلی پرداختند. حیدری لزوم ورود نخبگان و صاحبنظران واقعی و‌جذب حداکثری فعالان عرصه مدیریت شهری، فارغ از سلایق شخصی و طیفی را یگانه راه برون رفت از معضلات کنونی عنوان کرد.  در نهایت  دارابی، شهردار خرمشهر ضمن تشکر فراوان از دغدغه ی حاضرین، پیشنهاد داد که جهت بهره گیری حداکثری از پتانسیل صاحبنظران خرمشهری، شورای راهبردی شهرداری به منظور مشارکت در سیاست گذاری مدیریت شهری و با حضور متخصصان عرصه های مختلف تشکیل گردد. 
در پایان نیز حاضرین جلسه در رابطه با لزوم جذب حداکثری فعالین عرصه های مختلف مدیریت شهری و بهره گیری واقعی از پتانسیل فعالان و متخصصین این حوزه در رفع کاستی های موجود،به اجماع نظر رسیدند.





نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار