اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۵۱۵۲
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۶
سازمان آب و برق پاسخ دهد؛
چرا سازمان آب و برق خوزستان از قبول مسئولیت تثبیت جداره غربی سازه های آبی شوشتر طفره می رود؟
به گزارش پایگاه خبری شوشان، با گذشت حدود 3 سال از پیگیری های مسئولین شهری شوشتر و برگزاری جلسات متعدد هیات امنای پایگاه سازه های آبی و میراث فرهنگی با سازمان آب و برق در استانداری، معاونت اداره کل میراث با آب و برق در استانداری، میراث فرهنگی با گنجینه ملی آب و سازمان آب و برق در شوشتر، میراث فرهنگی با  استانداری و سازمان آب و برق و وزارت نیرو در تهران و... اما هنوز سازمان آب و برق خوزستان هیچ اقدامی در لایروبی مسیر گرگر و تثبیت جداره غربی انجام نداده است. 

یک مقام آگاه، علت اصلی این عدم اقدام سازمان آب و برق را بیم قبول مسئولیت ناشی از این وظیفه ذاتی فراموش شده می داند. 

وی اذعان می دارد که: سازمان آب و برق با آگاهی که از خطر رانش و احتمال ریزش دیواره دارد آگاهانه آغاز کار در شوشتر را به تعویق می اندازد، چرا که اینگونه عهده دار مسئولیت های ناشی از هر حادثه ای می گردد و آن وقت باید پاسخگوی همیشگی این پروژه باشد.

لذا این سازمان با خیال آسوده کاذبی که برای خود ساخته توانسته سال ها با فرافکنی مسئولیت پذیری در قبال هر خطری که احتمال وقوع اداره میراث فرهنگی را در معرض پاسخگویی به عدم انجام تعهدات خود نگهدارد.

این عمل سازمان آب و برق باعث افزایش خطر ریزش دیواره غربی و تغییر رژیم رودخانه گرگر در اثر تاخیر لایروبی گردیده و همه ارکان تاریخی و میراثی سازه های آبی را در معرض خطر جدی قرار می دهد.

شوشان، ضمن محفوظ دانستن حق آن مجموعه جهت پاسخگویی، آماده دریافت دفاعیات سازمان آب و برق است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار