اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۵۱۶۴
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۳
معاون خدمت شهری شهرداری اهواز با اشاره به عدم سامان‌دهی دستفروشان بازار کیان و ورودی اهواز از سمت زرگان گفت: نخستین موضوعی که موجب می‌شود پای کار نیاییم موضوعات امنیتی هستند.
علیرضا عالی‌پور در جلسه شورای سلامت خوزستان که امروز (23 بهمن‌ماه) برگزار شد، با اشاره به کپرهای دستفروشی که در حال رایج شدن در شهر اهواز است، اظهار کرد: این کپرها در برگیرنده مباحث انضباط شهری و اجتماعی است و همچنیت بعد اجتماعی و فرنگی دارد. بخشی از مردم  نسبت به این گونه خرید رغبت دارند و برخی نیز از این روش کسب و کار می‌کنند.

وی با اعلام آمادگی جهت اقدام در این زمینه، گفت: با توجه به همکاری که در بحث جمع‌آوری قلیان‌ها انجام شد ظرف 15 روز گذشته با همکاری نیروی انتظامی بالغ بر 4000 قلیان جمع‌آوری و 85 درصد ساحلی غربی پاکسازی شد. ساحلی شرقی نیز قبل از نوروز صد در صد پاکسازی می‌شود.

معاون خدمت شهری شهرداری اهواز گفت: هر کدام از این معضلات تنها به شهرداری برنمی‌گردد زیرا نخستین موضوع، موضوعات امنیتی است. نخستین موضوعی که به ما می‌گوید پای کار نیاییم موضوعاتی است که در شورای تأمین مطرح می‌شود. همچنین در مناسبت‌های مختلف به ما می‌گویند دست نگهداریم. اگر به ما اختیار داده شود، در فاصله یک تا دو ماه به راحتی در این زمینه اقدام می کنیم.

وی گفت: ملاحظات، موجب سوءاستفاده برخی شده است زیرا ذهنیات ما را رصد می‌کنند و می‌دانند یک سری ملاحظات داریم بنابراین علنی خیابان را تصرف می‌کنند و کپر می‌زنند. اگر نیروی انتظامی در کنار ما بیاید، به راحتی بازار کیان و ورودی اهواز از سمت زرگان پاکسازی خواهد شد.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار