اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۵۵۵۸
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۸
دومين کارگاه پیش‌رویداد استارتاپ تخصصی کارآفرینی اجتماعی با موضوع «بوم مدل كسب و كار»، يكشنبه 19 اسفندماه در معاونت امور فرهنگي و اجتماعي دانشگاه شهيد چمران اهواز برگزار مي‌شود.
اين كارگاه در راستاي برگزاري نخستین رویداد منطقه‌ای استارتاپی تخصصی کارآفرینی اجتماعی و به منظور راه‌اندازی کسب و کارهای نوآورانه، از سوی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار خواهد. نخستین رویداد منطقه‌ای استارتاپی تخصصی کارآفرینی اجتماعی با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، شورای اجتماعی وزارت کشور و معاونت فرهنگی و اجتماعی جهاد دانشگاهی خوزستان برگزار خواهد شد. 

محوريت دومين كارگاه پیش‌رویداد استارتاپ تخصصی کارآفرینی اجتماعی «تدوين ارزش پيشنهاد منحصر به فرد، تعيين بخش مشتريان سودآور و آشنايي با انواع مدل‌هاي درآمدي» خواهد بود. 

استارتاپ تخصصی کارآفرینی اجتماعی با هدف نواندیشی در کاهش و کنترل آسیب‌های اجتماعی و شناسایی و حمایت از دانشگاهيان خلاق در این زمینه، با گستره دانشگاه‌های هرمزگان، بوشهر، کرمان، فارس، کردستان، خوزستان، کرمانشاه و ایلام، روزهای 28 تا 30 فروردین‌ماه سال ۹۸ برگزار خواهد شد. 

افزایش مسئولیت اجتماعی، توانمندسازی مددجویان کمیته امداد امام خميني(ره)، کاهش آسیب‌های فضای مجازی، بهبود عملکرد آموزشی به کودکان کار، ارتقای فرهنگ مطالعه در خانواده‌های کم درآمد، کاهش مهاجرت، ارتقای فرهنگ شهروندی، افزایش پایداری خانواده، کاهش بزهکاری و کاهش تکدی‌گری از مهم‌ترین محورهای برگزاری اين رویداد اجتماعي هستند. 

مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا ۲۲ فروردین‌ماه سال ۹۸ خواهد بود و پیش از برگزاری رویداد اصلی، سه پیش‌رویداد در ماه‌های بهمن و اسفند سال جاری در این زمینه برگزار می‌شود. 

علاقه‌مندان به نام‌نویسی، ارسال آثار و کسب آگاهی بیشتر از نحوه شرکت در این رویداد می‌توانند به نشانی http://sostartup.ir مراجعه کنند و يا با شماره تلفن 06133362880 تماس بگيرند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار