اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۵۷۷۱
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۶
رئیس فدراسیون فوتبال کشور با بیان اینکه حال مالی فوتبال کشور مساعد نیست و حقوق خود را نمی تواند بگیرد، گفت : 70 درصد درآمد فوتبال این حوزه از محل حق پخش تلویزیونی است که تاکنون نتوانستیم آن را وصول کنیم.
به گزارش ایرنا، مهدی تاج عصر پنجشنبه در جشن برترین های فوتبال استان کرمان افزود: در کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی نشستی برای وضعیت نامساعد تیم های پرسپولیس، استقلال و سایر تیم ها داشتیم و همچنین هزینه های فوتبال تیم ملی پس از افزایش نرخ ارز افزایش یافته لذا فدراسیون فوتبال درگیر مشکلات مالی شده است.

وی اظهار امیدواری کرد که با حمایت نمایندگان تاثیرگذار مجلس شورای اسلامی مشکلات اقتصادی پیش روی فوتبال کشور رفع شود.

رئیس فدراسیون فوتبال کشور گفت: هر هفته بیش از یک میلیون نفر در ورزشگاه های کشور حضور می یابند و بیش از 40 میلیون فوتبال را از گیرنده های تلویزیونی می بینند و امروز پس از فوتبال، فوتسال نیز با فاصله معنا داری از ورزش ها دیگر پیشی گرفته است.

وی تاکید کرد: ایجاد یک باشگاه به معنی تخریب یک زندان است و مقام معظم رهبری به ترویج حوزه ورزش تاکید دارند.

تاج عنوان کرد: با فعالیت نظامی نمی توانیم از آمار معضلات اجتماعی و اعتیاد را کاهش داد و با ورزش و در راس آن فوتبال می توان این آمار را کاهش داد .

وی گفت: ایران در فوتسال بانوان قهرمان آسیا، فوتبال ساحلی دوم دنیا، فوتسال سوم دنیا و در فوتبال 29 جهان و بهترین تیم آسیا است و نقش کرمان در تیم ملی مشاهده می شود.

رئیس فدراسیون فوتبال بیان کرد: کرمان 2 نماینده در لیگ دسته یک فوتبال کشور دارد و امیدواریم سال آینده این استان سهمی از لیگ برتر کشور داشته باشد و تیم قهرمان فوتبال بانوان هرسال از استان کرمان و شهرستان های بم و سیرجان است.

وی از مدیرکل ورزش و جوانان و هیات فوتبال استان کرمان برای تلاش ها در راستای توسعه فوتبال تقدیر کرد و گفت: ارزیابی فدراسیون از هیات فوتبال کرمان مثبت و اتفاقات خوبی در این استان در حال رخ دادن است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار