اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۶۰۵۶
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۹
شوشان- کریم طالقانی:
 
مسیرالله اکبر خالق حماسه هاست. چهل سال پیش که میهن اسلامی آماج حملات ددمنشانه حزب بعث عراق قرار گرفت؛ مسیرالله اکبر با احداث پل‌نظامی توسط ارتش جمهوری اسلامی شهرستان اهواز را به  دشت آزادگان وصل و رزمندگان اسلام درشکست حصربستان و سوسنگرد از جبهه مسیرالله اکبر تردد میکردند سرداران سرافراز سپاه مرحوم گلسرخی و سردار بلالک از فرزندان روستای سیدعباس از مسیر الله اکبر هستنند.ده ها شهید و جانباز تقدیم انقلاب کردند. 

با پایان جنگ تحمیلی در حملات ددمنشانه منافقین معلم شهید جلال جلیزاوی با انفجار خمپاره در اهواز به شهادت رسید. لذا این مردم شریف و ولایی که از هیچ کمکی برای نظام و انقلاب دریغ نکرده و با خون شهیدان و جانبازان خود شجره اسلام را آبیاری کرده اند و اکنون و پس از چهل سال باهم با صبر و بردباری و ایثار مایملک زراعی خود شاهد نابودی گندمزارها و مزارع خود هستنند که در آستانه برداشت بودند. هم در ساخت سیلبند، شوراییان و دهیاران خستگی ناپذیر الله اکبر، سادات، مشایخ و جهاد جوانان غیرتمند مردانه ایستادگی کردند و کریمانه مایملک خود را بخشیدند. 

ضمن سپاس از مسولان منطقه، فرماندار، بخشدار، امام جمعه، روسای ادارات، نماینده مجلس، بسیج، سپاه و ناجا، رانندگان خودروهای سبک و سنگین، هلال احمر و سایر عزیزان انتظار میرود دولت کریمه کریمانه پاسخ کرم مردم را باجبران سریع و فوری خسارت وارده خصوصا به کشاورزان مرهمی بر درد عمیق این قشر مستضعف و سربلند بگذارد و با اما و اگرها دردها را مضاعف نکنند. 

توصیه رهبری نصب العین قرار گیرد و مردم سیل زده را دریابند. متاسفانه شاهد مجروحیت فردی از اهالی جلیزی شدیم باید قبول کرد ساعتها بی خوابی و کار با بیل از سویی و ترس و ناامیدی از عدم جبران خسارت از طرف دیگر منجر به این واقعه شد که انشالله با درایت شورای تامین و دادستان و رییس دادگستری محترم و وجها و مشایخ و فرهیختگان منطقه این موضوع نیز حل و فصل گردد.مردم میخواهند مسولیین آنها را درک کنند‌ و با درک واقعیتها در کاهش آلام سهیم باشند. خبرنگاران و فعالان فضای مجازی در انتقال اخبار سهم بسزایی داشتنند. 
برچسب ها: کریم طالقانی
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار