اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۶۲۱۷
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۳
رئیس هیات مدیره طی بازدید از مناطق سیل زده استان در گفتگو با خبرنگار شوشان، ، گفت: وقوع سیل اخیر در استان خوزستان وضعیت بغرنج و تاسف باری را برای مردم شریف این استان ایجاد نموده است و به همین منظور شرکت گروه صنایع کاغذ پارس در اولین روزهای این حادثه تمام تلاش خود را بکار گرفت تا در کنار مردم باشیم و بتوانیم برنامه ریزی و اقدامات لازم را در زمینه کمک رسانی و همراهی با ستادبحران شهرستان شوش انجام دهیم.

















بازدید  رییس هیات شرکت گروه صنایع کاغذپارس از مناطق سیل زده استان خوزستان

دکتر ابوالفضل روغنی گلپایگانی  رییس هیات مدیره شرکت گروه صنایع کاغذپارس و هیات همراه با حضور در استان خوزستان از مناطق سیل زده این استان بازدید و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات موجود در این مناطق قرار گرفت.

ابوالفضل روغنی گلپایگانی و هیات همراه با حضور در استان خوزستان از مناطق سیل زده استان از جمله شهرستان شوش دانیال ، شهر الوان و  بازدید و روند امداد رسانی و کمک به سیل زدگان را از نزدیک مورد بررسی و نظارت قرار دارند.

رئیس هیات مدیره طی بازدید از مناطق سیل زده استان در گفتگو با خبرنگار شوشان، ، گفت: وقوع سیل اخیر در استان خوزستان وضعیت بغرنج و تاسف باری را برای مردم شریف این استان ایجاد نموده است و به همین منظور شرکت گروه صنایع کاغذ پارس در اولین روزهای این حادثه تمام تلاش خود را بکار گرفت تا در کنار مردم باشیم و بتوانیم برنامه ریزی و اقدامات لازم را در  زمینه کمک رسانی و همراهی با ستادبحران شهرستان شوش انجام دهیم.
 وی افزود:با توجه به تاکید حاج جواد مقدم  مالک شرکت و مهندس احمد مقدم مدیرعامل محترم کاغذپارس برای ارائه خدمات به سیل زدگان ومردم آسیب دیده  باتمام امکانات شرکت ازجمله خدماتی ، تاسیساتی، خریداری وتهیه اقلام بهداشتی وخوراکی   لازم به منظور تامین بخشی از تغذیه و اسکان سیل زدگان منطقه، سعی نمودیم تا قسمتی از نیازهای آنان را برآورده نماییم. 

ابوالفضل روغنی گلپایگانی تصریح کرد؛ اکنون بصورت حضوری و میدانی حضور یافتیم تا ضمن بازدید از منطقه و اعلام آمادگی برای همکاری هرچه بیشتر ، وضعیت موجود را برآورد و ارزیابی نموده و برنامه ریزی های لازم برای تهیه اقلام ضروری ومورد نیاز، صورت پذیرد و در این راستا بتوانیم گوشه ای از آلام و رنج خاطر مردم خوب استان خوزستان را کاهش دهیم.
خبرنگار سمیه اکبری
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار