شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۶۴۱
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۱
انتقاد نماینده آبادان از استاندار
استاندار خوزستان اخیرا در اقدامی نامتعارف اعلام کرده که تنها 50 درصد نمایندگان از استانداری حسینی حمایت کردند.
شوشان: نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: خوزستان به خصوص در سالهای بعد از جنگ بیشترین ضربه را از استانداران نالایق خورده است.

محمد سعید انصاری اظهار کرد: برخی استانداران کارهای ماندگاری از خود بجا گذاشته اند ولی اغلب آنها از کارنامه ای قوی و قابل دفاع برخوردار نبودند و بیشتر درگیر کارهای حزبی و گروهی خود بودند تا داشتن نگاه ریشه ای به استان خوزستان.

وی افزود: بی شک این موارد باعث شد استان خوزستان همطراز با استانهای هم ردیف خود پیشرفت نکند و این عامل بیشترین ضربات را به مردم این استان تحمیل کرد به گونه ای که اکنون مردم خوزستان از داشتن ابتدایی ترین امکانات مثل آب شرب سالم محروم هستند و مجبور هستند آن را به صورت بشکه ای از فروشندگان دوره گرد بخورند.

انصاری با اشاره به اینکه پروژه انتقال آب کارون در همه دولتها به صورت جدی در راس برنامه ها قرار داشت در حالیکه این انتقال آب می تواند بخش کشاورزی استان را نابود کند، گفت: در این مدت شاهد هستیم که استانداران خوزستان که باید در ابتدا حامی منافع مردم استان باشند بعد دولت مطبوع خود، هیچ اعتراضی در این خصوص نکردند به همین دلیل ما استانداری می خواهیم که به علت ترس از دست دادن صندلی، چشم خود را بر حقایق نبندد.

وی تاکید کرد: اکنون که آخرین روزهای انتخاب استاندار جدید خوزستان را سپری می کنیم انتظار داریم دولت با نگاهی عمیق و دقیق یک استاندار کاردان، مقتدر و امتحان پس داده را برای خوزستان انتخاب کند تا مشکلات استان با وجود یک استاندار ضعیف دو چندان نشود.

نماینده مردم آبادان با تاکید بر اینکه گزینه مورد حمایت مجمع نمایندگان استان خوزستان برای تصدی استانداری خوزستان سید شریف حسینی نماینده اهواز بود، گفت: در جلسه ای که مجمع در این خصوص گرفت اغلب نمایندگان از استانداری حسینی حمایت کردند و تنها چند نفر اندک به این امر رای مثبت ندادند.

انصاری با اشاره به اینکه هنوز هم سید شریف حسینی را گزینه ای کارآمد برای این سمت می دانیم، تاکید کرد: متاسفانه استاندار خوزستان اخیرا در اقدامی نامتعارف اعلام کرده است که تنها 50 درصد نمایندگان از استانداری حسینی حمایت کردند. این مسئله به هیچ وجه قابل قبول نیست زیرا همان تعداد اندک هم که به استانداری وی رای مثبت ندادند هم قول حمایت دادند. ضمن اینکه سید شریف حسینی شخصا از پذیرش این سمت انصراف داد.

وی با اشاره به اینکه استاندار فعلی خوزستان هیچگاه به دنبال اتحاد نیروهای موثر در استان خوزستان نبود، عنوان کرد: وی هیچگاه به دنبال طرح مشکلاتش با نمایندگان استان برای پیگیری جدی آنها در مرکز نبود و بیشتر به دنبال عدم اتحاد نمایندگان بود. اکنون نیز که رفتن وی قطعی شده است به دنبال ایجاد اختلاف در بین مجمع نمایندگان استان است که این رویه را اخلاقی نمی دانم به خصوص اینکه وی بومی خوزستان است و بارها اعلام کرد تعصب خاصی به این استان داشت.

انصاری عنوان کرد: کارنامه مدیریت حجازی در استانداری پر انتقاد است ولی اکنون که رفتن وی قطعی شده و روزهای آخر را در ساختمان استانداری خوزستان می گذراند بهتر است برخی موارد مطرح نشوند.


مطالب مرتبط
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۷
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
comment
1
2
comment چرا این روزه این همه به استاندار انتقاد میشه
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
comment
1
1
comment کسی که دم دمای رفتنش باشه دیگه عزیز نیست
comment
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
comment
3
2
comment حجازی بهترین استاندار خوزستانه . از همون روز اول بعضیا دوس نداشتن استاندار باشه
comment
بی نام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
comment
2
3
comment بلایی که حجازی سر خوزستان اورد هیچ استانداری نکرد. عقب ماندی بیشتر استان در دوره او بود
comment
حقیقت طلب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
comment
0
0
comment چه نشسته اید که زرگر پور معاون آب و آبفای آقای بیطرف وزیر نیروی دوران اصلاحات و مبدع و مبتکر انتقال آب های جدید بهشت آباد ، چشمه لنگان و تونل کوهرنگ 3 استاندار اصفهان شد. باید استاندارخوزستان کسی باشد که بتواند با این غول سیاست و لابی گری مقابله کند و گرنه خوزستان به خاک سیاه خواهد نشست . انتخاب استانداری که با وی کار کرده . آشنا به روحیات و سیاست بازی های وی باشد فقط می تواند خوزستان را نجات دهد وگرنه بدانید و آکاه باشید که استاندار جدید اصفهان نخواهد گذاشت یک قطره آب وارد خوزستان شود و بعد از 4 سال همگی باید از این استان مهاجرت کنیم و دولت را هم قانع خواهد کرد که برای خوزستان فقط به اندازه ای آب ارسال شود که کشور بتواند از محل نفت این درآمد داشته باشد. شک نکنید من با این مرد نشست و برخاست داشته ام و از نیت های وی آگاهم.
comment
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
comment
2
1
comment حجازی ضربه ای به سازمان آب برق زد که هنوزکه هنوزه پا نخواهد گرفت با انتخاب و حمایت بی چون وچرامدیران ......تمام نیروهای متخصص را از کار کردن ناامید کرده . مار ا از مدیران انتخابی ایشان در سازمان آب و برق رها کنید
comment
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
comment
1
0
comment حجازی فقط در حد حرف زدن بود و متاسفانه از لحاظ اشتغال در دوره ایشون اکثرا از استانهای همجوار شاغل شدن وفقط نظاره گر بود ودر این اواخر به شاغل بودن 300هزار نفر غیربومی درخوزستان اعتراف کرد اما باید گفت آقای حجازی! این حرفت مصلحتی ومنفعتی هست تا بازبمونی! نه ما نمیخواییمت .داریم روزشماری میکنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار