اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۹۱۸۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۰
مدیر روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان:
مدیر روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان گفت: پژوهش و تحقیق با هماهنگی بین بخشی می تواند خیز بلندی برای پیشرفت صنعت آب و برق باشد.

شوشان: مهران مومن غریب در نشست مشترک مسئولان فرهنگی، مدیران روابط عمومی و مشاور امور زنان و خانواده صنعت آب و برق خوزستان با محوریت کارگاه تبیین بیانیه گام دوم انقلاب و بررسی توانمندی ها و ظرفیت های فرهنگی و هنری دستگاه های تابعه، اظهار داشت: بیانیه گام دوم، در ابعاد و بخش های متعددی بود که هر بخش آن نیازمند تجزیه، تحلیل و تدقیق توسط اساتید و افراد توانمند بود.

 وی با بیان این که این بیانیه را از لحاظ گستردگی می توان در سطح مجموعه خود بومی سازی کنیم افزود: مقام معظم رهبری در این بیانیه، به ثبات امنیت در جامعه، علم و فناوری و استفاده از تکنولوژی های جدید و بهره مندی از حداکثر  ظرفیت و پتانسیل های موجود در کشور، ارتقای دانش و سطح بینش جامعه اشاره کرده اند.

مدیر روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان بیان کرد: از دیگر مواردی که به صورت تخصصی مورد توجه رهبر معظم انقلاب اسلامی قرار گرفته بحث پژوهش و تحقیق است که متاسفانه در دستگاه ها و جامعه امروزی ما مورد توجه نیست.

وی عنوان کرد: براساس ماموریت ها و شرح وظایف در حال گام برداشتن هستیم ولی در نهایت بعضا بن بست هایی وجود دارد که تنها برون رفت از این موانع، بهره مندی از روش و تکنیک های نوین است که می تواند خیز بلند عبور از موانع باشد.

مومن غریب تصریح کرد: اگر قرار باشد با روش های گذشته بخواهیم موانع پیش رو را مدیریت کنیم، کار ما سخت تر می شود، در این بخش   مجموعه روابط عمومی اقدامات خوبی داشته و تلاش بر این است تا فضای پژوهش و تحقیقاتی با هماهنگی بین بخشی ایجاد شود.

وی با اشاره به شاخص های اخلاقی و حرفه ای در صنعت آب و برق تصریح کرد: در بحث عدالت باید تمام توان خود را به کارگیری کنیم و در این حوزه گام ویژه ای برداریم.

مدیر روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان خاطر نشان کرد: آمادگی داریم در شورای فرهنگی و روابط عمومی از پتانسیل و ظرفیت های موجود استفاده کنیم تا بیانیه گام دوم را در این حوزه محقق سازیم.

منبع: روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار