اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۹۲۹۹
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۵
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، در احکامی جداگانه رئيس جدید روابط عمومی و مشاور مدیرعامل در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی این شرکت را منصوب کرد.
شوشان: در حكم مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب آمده است: با توجه به تعهد، تخصص و توانایی‌های ارزشمند شهرام وردک به موجب اين حكم به عنوان «رئيس روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب» منصوب مي شود.

گفتنی است، شهرام وردک دانش آموخته کارشناسی ارشد مهندسی محیط زیست است و از زمان اشتغال در شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، در سمت‌های کارشناسی ارشد حفاظت محیط زیست و سرپرستی اداره HSE مدیریت تعمیرات تجهیزات صنعتی و ماشین آلات فرایندی مشغول فعالیت بوده است.

همچنین 11 سال مدیریت پروژه های مطالعات و مهندسی در دو شرکت مهندسی مشاور، سردبیری 3 نشریه، فعالیت های مطبوعاتی و عضویت در ستاد اطلاع رسانی سیل خوزستان، از دیگر سوابق وی به شمار می‌رود.

انتصاب مشاور مدیرعامل در امور مسئولیت‌های اجتماعی

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در حکمی دیگر رضا طاهری را به عنوان مشاور مدیرعامل در حوزه مسئولیتهای اجتماعی این شرکت منصوب کرد.

شوشان: در حكم احمد محمدی آمده است: " ضمن تشکر از زحمات جنابعالی که نزدیک به چهار سال مسئولیت روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب را بر عهده داشته اید، به موجب اين حكم به عنوان مشاور مدیرعامل در حوزه مسئولیتهای اجتماعی منصوب مي شويد.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، همچنین در این حکم از زحمات دلاور سلجوقی که در چندسال اخیر امور مسئولیت های اجتماعی را پیگیری می کردند تشکر و قدردانی نمود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار