اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۹۳۸۶
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۶
مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خوزستان:
مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خوزستان گفت: همه جایگاه‌های سوخت آسیب دیده در ناآرامی‌های اخیر وارد مدار شده‌اند تا مردم در روند سوخت‌گیری خودروهای خود دچار مشکل نشوند.
نعمت‌الله نجفی با اشاره به فعالیت همه جایگاه‌های سوخت آسیب‌دیده در خوزستان پس از ناآرامی‌ها اخیر پس از افزایش نرخ سوخت، اظهار کرد: در ناآرامی‌های اخیر ۱۲ جایگاه سوخت در سراسر استان آسیب دیدند و به آن‌ها خسارت‌هایی وارد شد.

وی افزود: در شهرستان رامهرمز ۵ جایگاه سوخت و بهبهان ۴ جایگاه دچار خسارت شدند. همچنین در هر کدام از شهرستان‌های اندیمشک، اهواز و شوش یک جایگاه سوخت تخریب و دچار خسارت شدند.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خوزستان تصریح کرد: در حال حاضر همه این جایگاه‌ها وارد مدار شده‌اند و با یک یا دو تلمبه در حال ارائه خدمات به مردم هستند و روند ساخت و بازسازی آن‌ها ادامه دارد و امیدواریم هرچه سریع‌تر شاهد اتمام کار ساخت و بازسازی آن‌ها باشیم.

نجفی ادامه داد: برآورد و جمع‌بندی کاملی از میزان خسارت‌های وارد شده به جایگاه‌های سوخت در سراسر استان انجام نشده است اما برای آنکه مردم در بحث سوخت‌گیری دچار مشکل نشوند جایگاه‌های سوخت آسیب دیده را وارد مدار کرده‌ایم.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خوزستان با اشاره به روند و وضعیت سوخت‌رسانی در استان خاطرنشان‌کرد: در حال حاضر هیچ مساله‌ای در بحث سوخت‌رسانی به مردم و ارائه آن در جایگاه‌های سراسر استان وجود ندارد و سوخت کافی نیز در انبارها موجود است.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار