اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۳۵۲۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۲
کلینیک مشاوره دارویی در بیمارستان بزرگ نفت اهواز با حضور دکتر مریم جنابی ، متخصص فارماکولوژی بالینی ، آغاز بکار کرد.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز ، در این کلینیک که با حضور دکتر مریم جنابی داروساز و متخصص فارماکولوژی بالینی ، فعالیت خود را آغاز نموده است، بیماران می توانند خدمات مشاوره ای دارویی را دریافت نمایند.

کلینیک مشاوره دارویی می تواند خدمات مفید و موثری را به بیماران خاص از جمله بیماران با نارسایی کلیوی و کبدی ، بیماران پیوند اعضاء ، بیماران مبتلا به سرطان و سالمندان بالای 65 سال ارائه نماید.

در این کلینیک همه ی داروهای بیماران چک شده، تداخلات دارویی بررسی می شود و عوارض داروها برای ایشان توضیح داده می شود و با توجه به شرایط بیمار و با نظر پزشکان متخصص مربوطه در صورت نیاز تغییراتی در داروهای بیماران و نحوه مصرف آنها داده خواهد شد.

همچنین بیمارانی که مراجعات مکرر به کلینیک های مختلف بیمارستان از جمله قلب ، داخلی ، نورولوژی و... دارند ، ممکن است داروهای تجویز شده برای ایشان با هم تداخلاتی داشته باشند که در این موارد نیز بیماران می توانند از کلینیک مشاوره دارویی استفاده نمایند.

ارجاع به این کلینیک از طریق پزشکان متخصص کلینیک های تخصصی امکان پذیر خواهد بود. در صورتیکه بیماران در اثر مصرف داروها دچار عوارض جدیدی شدند نیز می توانند  با اخذ نوبت از مرکز پیام بیمارستان(call center) به این کلینیک مراجعه نمایند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار