اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۵۱۲۸
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۳
برخی مسائل و نیازهای شهرستان شوشتر در حضور و بازدید استاندار خوزستان و چند تن از مدیران کل استان از این شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.
اختصاصی پایگاه خبری شوشان: 
برخی مسائل و نیازهای شهرستان شوشتر در حضور و بازدید قاسم سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان و چند تن از مدیران کل استان از این شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.

(جمعه - 27 فروردین - 1400)

1- پل گرگر (بندقیر)
پروژه احداث این پل چند وقتی است متوقف شده که توسط استاندار بازدید و مقرر شد پیگیری‌های لازم برای فعال شدن آن صورت گرفته و اداره کل راه و شهرسازی جدول زمان بندی برای نحوه فعالیت آن ارائه دهد.

2- ایستگاه پمپاژ آب دیلم
ایستگاه پمپاژ آب ۲ هزار و ۵۰۰ تنی که عمده مشکل آب شرب روستاهای غرب شعیبیه و بخشی از میان‌آب را حل می‌کند هم بازدید شد که با دستور استاندار تجهیز پروژه صورت خواهد گرفت. همچنین مجوز احداث سه حلقه چاه تا رفع کامل موانع آن به دستور استاندار و توسط سازمان آب و برق صادر می‌شود.

3- ایستگاه برق زهوآباد
ایستگاه برق ۱۳۲ کیلوولت بخش میان آب نیز بازدید و قرار شد جهت بررسی دقیق‌تر و فنی مشکلات آن جلسه‌ای در آینده نزدیک در خصوص موضوع تشکیل شود. همچنین پیمانکار قول تکمیل پروژه تا پایان تیرماه را داد.

4- سه راه شلیلی
سه‌راه شلیلی هم نقطه دیگری بود که مورد بازدید استاندار و هیئت همراهش قرار گرفت و مشکلات آن به اطلاع وی رسید که با دستور استاندار، راهداری نسبت به طراحی میدان اقدام می‌کند و نتیجه را به استانداری ارائه خواهد داد.

5- خیابان حاج شیخ جعفر (ره)
از خیابان حاج شیخ جعفر (ره) در بافت تاریخی شوشتر هم بازدید به عمل آمد و نقشه‌ها و اطلاعات لازم در مورد آن بررسی گردید که قرار شد کارشناسی نهایی ظرف مدت ۲ هفته صورت گرفته و انجام سایر امور دیگر مانند تملک مسیر برنامه ریزی گردد.

6- پل مرحوم دکتر شیخ
برای احداث پل مرحوم دکتر شیخ در جوار مرقد علامه شیخ (ره) با دستور استاندار قرار شد طرح و نقشه پروژه مذکور با همکاری شهرداری و اداره کل راه و شهرسازی تهیه و به استانداری تحویل داده شود تا بررسی‌های نهایی روی آن انجام گیرد.

7- آثار ثبت جهانی بند میزان و سازه‌های آبی
در بازدید از آثار سازه‌های آبی و ثبت جهانی، لایروبی پشت بندها و برداشتن خاک جلوی بندها توسط سازمان آب و برق نیز تصویب شد که قرار است از اواسط اردیبهشت ماه آغاز و ظرف مدت ۴ ماه انجام شود.

8- زیرگذر شهر شهید شرافت
استاندار خوزستان بعد از بازدید از پروژه زیرگذر شهر شهید شرافت، دستورات لازم برای تسریع در تکمیل اسناد مناقصه توسط راه و شهرسازی خوزستان و برگزاری مناقصه پروژه را صادر کرد.

9- ایستگاه تاسیسات آب شهر شهید شرافت
ایستگاه پمپاژ آب شهر شهید شرافت نیز به عنوان آخرین مقصد سفر یک روزه استاندار خوزستان به شوشتر مورد بهره‌برداری قرار گرفت که با بهره‌گیری از آن مشکل آب شرب شهر شهید شرافت مرتفع گردیده است.

گیلانی نماینده شوشتر و گتوند، پنبه دانه پور فرماندار شوشتر و همچنین مدیران دستگاه‌های مربوطه در این برنامه‌ها حضور داشتند.





نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار