شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۹۱۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۶
این اقدام نشان می دهد مردم اهواز نسبت به وضعیت زیست محیطی شهر بسیار نگرانند که البته با توجه به وضعیت ریزگردها و رودخانه کارون دراین استان این نگرانی کاملاً بجاست.
شوشان: رئیس سازمان محیط زیست حفاظت از منابع آب رودخانه کارون را از برنامه های سازمان عنوان کرد و گفت: از زنجیره انسانی که در دفاع از حقوق زیست محیطی خوزستانی ها ایجاد شده حمایت می کنیم .

دکتر معصومه ابتکار در خصوص موضع سازمان محیط زیست در مورد اعتراض شماری از دوستداران محیط زیست که با ایجاد زنجیره انسانی در ساحل کارون در اهواز، مخالفت خود را با انتقال آب این رودخانه به مناطق مرکزی ایران اعلام کردند اظهار داشت: این اقدام نشان می دهد مردم اهواز نسبت به وضعیت زیست محیطی شهر بسیار نگرانند که البته با توجه به وضعیت ریزگردها و رودخانه کارون دراین استان این نگرانی کاملاً بجاست.

وی افزود: امیدواریم این اقدام با برنامه ریزی و مطالعه کافی اثراتی که این انتقال بر مبداء می گذارد انجام شود زیرا در غیر اینصورت اثرات جبران ناپذیر زیست محیطی برای استان خوزستان و رودخانه ارزشمند کارون به بار خواهد اورد.

ابتکار تصریح کرد: البته حفاظت از کیفیت و منابع و سرچشمه های کارون در دستور کار سازمان محیط زیست قرار دارد و مردم اهواز مطمئن باشند که سازمان محیط زیست اجازه نمی دهد حقوق زیست محیطی خوزستانی ها نادیده گرفته شود.

رییس سازمان محیط زیست تأکید کرد: حمایت از اعتراض به حق مردم خوزستان را وظیفه خود می دانیم و این زنجیره انسانی که در دفاع از حقوق مردم تشکیل شده باید مسئولان محیط زیست را همراه خود بدانند.


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
میثم عسکری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
comment
0
0
comment از خانم ابتکار بابت این دفائیه خیلی متشکرم و من از طرف مردم خرمشهر از خانم ابتکار و نمایندگان و مسئولین با غیرت خوزستانی خواستار پیگیری این قضیه هستم و نگزارن آب کارون را به غارت ببرند
comment
دانیال بختیاری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
comment
0
0
comment قضیه غارت و این حرفا نیست دوست عزیز، مشکل دقیقا از جایی شروع میشه که شما با استفاده ناشیانه از کلمات باعث میشی فکر کنند ما خودمونو ایرانی نمیدونیم. آقایون و خانم های عزیز آب میاد و میره و اصلا نوش جانشون فقط مشکل اینجاست چرا به فکر آب یزدی ها هستید ولی بفکر آب سرطانزای اهواز بخاطر فرآیند تصفیه قدیمی نیستید؟ به فکر هوای همه ایران هستید اما به فکر خوزستان و رفاه حال مردمانش نیستید؟ جم کنید بابا چقد میخواید ساز [...] این چیزا رو بزنید بابا مدش رفته دیگه قرن21 هستید
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار