شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۶۱۷۱
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۶
سرمربي تيم فوتسال ملي‌حفاري پس از شكست تيمش مقابل شهيد منصوري قرچك در ليگ برتر كشور گفت: در روزي كه حق‌مان نبود، باختيم.
 
سيدمحمد ناظم‌الشريعه اظهاركرد: بازي خوب بود ولي متاسفانه بازيكنانم تمركز نداشتند و از موقعيت‌هايشان استفاده نكردند. اگر از موقعيت‌هاي‌مان بهره مي‌برديم، نتيجه به اين صورت نمي‌شد.
 
وي گفت: به نظرم منصوري اصلا چيزي براي گفتن نداشت و فقط تماشاگر به سالن آورده بود كه شلوغ مي‌كردند. ما بايد راحت بازي مي‌كرديم. نيمه اول يك گل زديم و پس از آن هم موقعيت‌هاي ديگري داشتيم كه از آن‌ها استفاده نكرديم و در ادامه نيز حريف يك گل زد و نيمه اول با نتيجه يك بر يك به پايان رسيد.
 
سرمربي تيم فوتسال ملي‌حفاري خاطرنشان‌كرد: در نيمه دوم هم موقعيت‌هاي‌مان را يكي پس از ديگري هدر داديم و وقتي بازيكن گل نزند، راهي نداريم. در همين نيمه چهار، پنج دقيقه مانده بود كه بازي به پايان برسد، متاسفانه يكي از بازيكنانم يك اشتباه بچه‌گانه انجام داد و گل خورديم و بازي با نتيجه 2 بر يك به سود منصوري به پايان رسيد.
 
وي ادامه‌داد: به هر حال آن‌ها از فشار تماشاگران‌شان استفاده كردند تا به هر صورتي كه شده است، نتيجه بگيرند. در اين ديدار تماشاگران با اعصاب بازيكنان‌مان بازي كردند. متاسفانه ما در روزي كه حق‌مان شكست نبود، بازي را واگذار كرديم. باتوجه به شكست دبيري تبريز در اين هفته، بهترين موقعيت بود كه ما بتوانيم به صدر جدول نزديك شويم.
 
ناظم‌الشريعه بيان‌كرد: بازيكنانم در آينده افسوس اين روزها و بي‌تجربگي‌ها را مي‌خورند. به نظرم عملكرد تيمم در نتيجه‌گيري خوب نبود. ما بهتر از حريف بوديم ولي بايد در نتيجه‌گيري هم خوب باشيم و گل بزنيم.
 
وي درباره ديدار آينده تيمش مقابل شهرداري ساوه گفت: شهرداري هم تيم جواني است و باتوجه به اين‌كه در حال حاضر وضعيت‌شان در جدول خوب نيست، به اين جا مي‌آيند كه حداقل امتياز را به دست آورند و باتوجه به اين موضوع ما بايد كوشاتر باشيم.
 
سرمربي تيم فوتسال ملي‌حفاري همچنين درباره اين‌كه قرار است اين بازي بدون تماشاگر در اهواز برگزار شود، عنوان‌كرد: ما نسبت به اين موضوع اعتراض كرده‌ايم. در ديدار با منصوري به دروازه‌بان تيم ما از اول تا پايان مسابقه همه حرفي زدند ولي بعد هيچ اتفاقي نمي‌افتد. اين چه عدالتي است و چه كسي اين موضوعات را بررسي مي‌كند؟ ناظر بازي ما با منصوري اين‌كه ما در اين ديدار فحش خورديم را نوشته است؟ مطمئن باشيد كه ننوشته است.
 
وي افزود: چه كسي درجه محروميت‌ها را مشخص مي‌كند؟ اگر كميته انضباطي مشخص مي‌كند، آيا نمي‌داند كه فحاشي بدتر از هر كار ديگري است؟ آيا اگر به حيثيت خانواده يك نفر توهين كنند، خوب است؟
 
برچسب ها: سرمربی ، فوتسال
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار